Ga naar inhoud


Rechtenbeperking "Uitzending gemist".


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Dacht even wat terug te kijken van Herman Finkers op uitzending gemist.

Dit is dan wat je te zien krijgt:

 

Voor deze aflevering geldt een rechtenbeperking. Het is daarom niet toegestaan om vanaf uw geografische locatie naar deze aflevering te kijken.

 

Een Nederlands talig programma, voor mensen die de taal niet spreken volledig oninteressant.

 

IPTV is nog steeds niet de vervanging van satelliet tv.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Beperking geldt alleen voor moderators van Sat4all :-)

 

Ik heb Finkers wel eens sterker gezien trouwens.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Via VPN of proxi zal het wel lukken, maar het gaat mij erom dat er te pas en in dit geval te onpas dit soort restricties worden toegepast.

Het is een eigen productie, Nederlandstalig, dus buiten het Nederlandse grondgebied slechts voor de expats interessant en te verstaan.

Waarom dan toch die blokkering.

 

Op uitzending gemist blijft dit programma ook slechts 2 weken zichtbaar, zal wel op DVD uitgebracht worden, en het gemeenschapsgeld wat erin gestoken is telt kennelijk niet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gratis bestaat niet......

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hola vraagt tegen diensten, waar je geen zicht op hebt.

Die uitzetten lijkt het "gevaar" te bedwingen, maar je weet nooit wat er onder de motorkap allemaal gebeurt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat dacht ik toch niet Johan. Het is een volkomen legale site.

En Cees, als je maar 0,8Mb uploadsnelheid hebt, is niemand geïnteresseerd in jou internetverbinding. Bovendien zet ik hem na gebruik altijd uit en heeft Norton Hola zodanig bewerkt dat ik alleen maar kan downloaden en dat er niets geupload kan worden.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik miste alleen stukjes als ik de taal niet begreep.

Meneer is tukker, voor mij was dat de oorzaak. :)

 

Dat stukje over Harm Oet Riessen zekers want verder zat er geen spatje dialect in.

 

Herman: Ha Harm, hoe is het!

 

Harm: Goed, ik heb een nieuwe vriendin. Ze rookt niet, ze drinkt niet en vanavond ga ik meemaken wat ze nog meer niet doet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

ik heb hem live gekeken, en ik vond het inderdaad een beetje tegenvallen. Er zaten wel goed gevonden grappen in, maar overall vond ik het een beetje tegen vallen. En als je een beetje handig bent is deze natuurlijk gewoon te downloaden via de bekende wegen. Ik ben het wel met je eens dat er een eind moet komen aan die geoip beperkingen binnen europa.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...