Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,

Ik heb geprobeerd de solo2 te installeren via openpli 4.0

Maar dit lukt niet.

Ik zie wel de balk met het gezapte kanaal maar verder geen HD beeld.

Ik heb al verschillende sites geraadpleegd en op verschillende manieren geprobeerd

Via USB de laatste openpli te installeren maar niets werkt.

Iemand raad?

• Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Populaire dagen

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

welke smartcard heb je en hoe zit deze in je ontvanger? welk abbonnement heb je bij cd?

indien je de kaart zonder CI module in je ontvanger hebt geplaatst moet je nog een softcam installeren (dan zou je bij openpli kunnen kiezen voor oscam en zou dit beeld op je kanalen moeten geven

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Geplaatst: (aangepast)

HD abonnement en de kaart met de chip naar beneden en naar achter gericht.

De decoder is van mijn zus en ze heeft hem niet met internet verbonden..

Dus ik weet niet of ik die Oscam kan krijgen.

HD abonnement en de kaart met de chip naar beneden en naar achter gericht.

De decoder is van mijn zus en ze heeft hem niet met internet verbonden..

Dus ik weet niet of ik die Oscar kan krijgen.

aangepast door Paulusvaidya
  • Moderator
Geplaatst:

Hi,

Ik zie wel de balk met het gezapte kanaal maar verder geen HD beeld.

Bedoel je te zeggen dat je wel beeld ziet, maar dat het in SD kwaliteit is?

Wat is de signaalsterkte en de kwaliteit van het HD kanaal?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Hoe ziet je schotel installatie eruit, een duo lnb of 2 losse lnb's?

Ontvang je wel de ongecodeerde zenders op 23 , bijvoorbeeld een regionale ongecodeerde omroep?

Welke kleur smartcard heb je?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

En hoe heb je de diseqc instellingen gezet?

• Moderator
Geplaatst:

En de kleur van je kaart?

Ontvang je wel de regionale ongecodeerde zenders op 23?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...