Ga naar inhoud


zenders momenteel ongecodeerd?


rolandroland

Aanbevolen berichten


Grappig, ik kan hier (zelfs met een buitenantenne) niet alle kanalen ontvangen, maar kanaal 54 kan ik inlezen. 

Kan ik zomaar ineens naar AT5 kijken. 

Ook Fox Eredivisie is trouwens gewoon open. 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal wel een heel tijdelijk cadeautje zijn. Of er zijn inmiddels zo weinig betalende leden dat het ze geen drol meer uitmaakt :) Zijn ze waarschijnlijk aan de onvermijdelijke uitfasering begonnen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat zou het geval kunnen zijn, wanneer je geen nieuwe abonnementen meer kunt afsluiten.

Het maakt dan niet meer uit dat je ongecodeerd uitzendt

Door de codering af te schakelen bespaar je de licentie kosten en de afdracht per abonnee.

 

Of dat inderdaad het geval is?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enige reden dat codering er tijdelijk af gaat is omdat de codering op dat moment een probleem heeft.

 

De content providers zullen anders de DVB-T uitbaters stevig tracteren op additionele rekening omdat in potentie 17 miljoen mensen de content gratis te genieten krijgen terwijl er door de uitbater slechts voor half miljoen betaald wordt aan de content providers.

 

Ik zou zeggen geniet ervan zolang het kan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En die kwaliteit van het beeldsignaal :) :) Alleen nog te pruimen als je over een oude CRT TV beschikt.... Helmaal niet meer van deze tijd...

 

@ilseonline

Toch niet helemaal waar denk ik... De codering is er niet echt af. Het '$' teken is nog actief ook na een nieuwe scan. Het lijkt er meer op dat ze zijn overgeschakeld naar 'soft'-coding en niet naar FTA.. Dus Conax ECM's aan met 'lege' OP key..... De ECM's worden keurig verwerkt met een compatibele softcam of CI....

Ga zo eens proberen met een volledig uitgeschakelde softcam...

aangepast door Mimisiku
Link naar reactie
Delen op andere sites

Net even softcam uitgezet en de softcam herstart. Inderdaad nog steeds beeld... Lijkt dus toch om FTA te gaan alleen staat de CAID nog steeds op 'gecodeerd'....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...