rolandroland Geplaatst: 1 januari 2016 Geplaatst: 1 januari 2016 Digitenne laat de zenders door zonder dat ik er een pasje in heb. Wel staat $ symbool voor de betaalde zenders. Is dit overal zo? Pasje.heb ik er al tien minuten eruit. Pasje wat erin zat van Online is allang verlopen.
HG5812 Geplaatst: 1 januari 2016 Geplaatst: 1 januari 2016 Hallo. Ook hier het hele pakket zonder abonnement te ontvangen.
acid Geplaatst: 1 januari 2016 Geplaatst: 1 januari 2016 hier ook beeld behalve op de meiden van holland natuurlijk met mijn sabbie titan 2tje
maxwin Geplaatst: 1 januari 2016 Geplaatst: 1 januari 2016 Hier sinds vanmorgen hetzelfde op kpn digitenne..
Noordzee Geplaatst: 1 januari 2016 Geplaatst: 1 januari 2016 Grappig, ik kan hier (zelfs met een buitenantenne) niet alle kanalen ontvangen, maar kanaal 54 kan ik inlezen. Kan ik zomaar ineens naar AT5 kijken. Ook Fox Eredivisie is trouwens gewoon open. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
rolandroland Geplaatst: 2 januari 2016 Auteur Geplaatst: 2 januari 2016 Foutje? Of cadeautje voor het nieuwe jaar?
Drs. IJzerbout Geplaatst: 2 januari 2016 Geplaatst: 2 januari 2016 Misschien zijn ze eindelijk tot bezinning gekomen..? "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Gast Mimisiku Geplaatst: 2 januari 2016 Geplaatst: 2 januari 2016 Zal wel een heel tijdelijk cadeautje zijn. Of er zijn inmiddels zo weinig betalende leden dat het ze geen drol meer uitmaakt Zijn ze waarschijnlijk aan de onvermijdelijke uitfasering begonnen...
Moderator ceesv Geplaatst: 2 januari 2016 Moderator Geplaatst: 2 januari 2016 Dat zou het geval kunnen zijn, wanneer je geen nieuwe abonnementen meer kunt afsluiten. Het maakt dan niet meer uit dat je ongecodeerd uitzendt Door de codering af te schakelen bespaar je de licentie kosten en de afdracht per abonnee. Of dat inderdaad het geval is? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
maxwin Geplaatst: 2 januari 2016 Geplaatst: 2 januari 2016 Cadeaus doen ze bij digitenne niet aan denk ik, maar nu nog steeds alles open...
theparasol Geplaatst: 3 januari 2016 Geplaatst: 3 januari 2016 Enige reden dat codering er tijdelijk af gaat is omdat de codering op dat moment een probleem heeft. De content providers zullen anders de DVB-T uitbaters stevig tracteren op additionele rekening omdat in potentie 17 miljoen mensen de content gratis te genieten krijgen terwijl er door de uitbater slechts voor half miljoen betaald wordt aan de content providers. Ik zou zeggen geniet ervan zolang het kan!
Miauw Geplaatst: 3 januari 2016 Geplaatst: 3 januari 2016 Ik zeg, vooral zo doorgaan, misschien is dit wel een test voor als over een jaar alles verloopt. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Gast Mimisiku Geplaatst: 3 januari 2016 Geplaatst: 3 januari 2016 (aangepast) En die kwaliteit van het beeldsignaal :) Alleen nog te pruimen als je over een oude CRT TV beschikt.... Helmaal niet meer van deze tijd... @ilseonline Toch niet helemaal waar denk ik... De codering is er niet echt af. Het '$' teken is nog actief ook na een nieuwe scan. Het lijkt er meer op dat ze zijn overgeschakeld naar 'soft'-coding en niet naar FTA.. Dus Conax ECM's aan met 'lege' OP key..... De ECM's worden keurig verwerkt met een compatibele softcam of CI.... Ga zo eens proberen met een volledig uitgeschakelde softcam... 3 januari 2016 aangepast door Mimisiku
Gast Mimisiku Geplaatst: 3 januari 2016 Geplaatst: 3 januari 2016 Net even softcam uitgezet en de softcam herstart. Inderdaad nog steeds beeld... Lijkt dus toch om FTA te gaan alleen staat de CAID nog steeds op 'gecodeerd'....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen