Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb ook Solo4K  sinds begin DEC met oscam en BH 3.0.1,,,nooit crash werkt perfect

65HU8500 4K 3D/DM8000/PS4/SOLO 4K/Technisat Multytenne twin(4in1)en arabsat 26E

Geplaatst:

Jongens wordt er mismoedig van, blijft maar craschen , zou iemand van jullie zo vriendelijk willen zijn om een backup te sturen want hij blijft maar craschen , ongeloofelijk , nu  heb ik een 4 k tv en een 4 k ontvanger maar nog geen pret aan beleefd

bedankt alvast merlin

Geplaatst:

Als een schone installatie niet stabiel is, dan heeft een back-up ook geen enkele zin in mijn optiek.

VU+ Solo4K | Image: VTI 11.0.1 | Skins: iFlatFHD v5.1 | Picons Reflection Black by Stevie-V

• Moderator
Geplaatst:

Jongens wordt er mismoedig van, blijft maar craschen , zou iemand van jullie zo vriendelijk willen zijn om een backup te sturen want hij blijft maar craschen , ongeloofelijk , nu  heb ik een 4 k tv en een 4 k ontvanger maar nog geen pret aan beleefd

bedankt alvast merlin

Wanneer ga je terug naar je leverancier met het ding dan? Als ik het zo lees heb je zo'n beetje alles al geprobeerd, en blijft het ding nog steeds crashen. Dan zou ik er mee naar de leverancier gaan en hem vragen om het op te lossen.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

• Moderator
Geplaatst:

Wat je kan proberen is een kaal image flashen. Dus of Vti of openatv, en dan geen extra plugins installeren. Ook geen skins en geen picons. Alleen een softcam erop of als je een ci hebt met een ci testen. Ook zorgen dat er geen backups op je harddisk staan.

Als hij dan crasht wordt er als het goed is een crashlog aangemaakt op je harddisk als je die erin hebt zitten, anders zal er ergens op je root een logfile staan. Als je dan nog steeds onverklaarbare crashes hebt dan is er denk ik iets stuk aan jouw vu box. Maar wat ik zeg, als het ding blijft crashen gewoon naar je leverancier als je hem niet online hebt gekocht en vraag hun om het op te lossen.

Kijk eens in die crashlogs of het ding telkens op hetzelfde crasht

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst: (aangepast)

Hoi

Ik kan je wel begrijpen, ik had in het begin ook vele problemen. Tearing in het beeldscherm toen dit nog niet bekend was (inmiddels staan er al verschillende topics op diverse forums met mensen die ook dit probleem hebben). De Solo 4K omgeruild maar het probleem bleef bestaan, inmiddels wel stukken minder maar zo heel nu en dan bied het zich nog wel eens aan.Vervolgens de DVB-C tuner die vreemd deed waardoor ik eerst dacht dat de HDD een defect had. Ik heb me echt het apezuur gezocht tot ik bij de DVB-C tuner uitkwam. Deze geruild. 2 maanden verder en nu is het echt genieten. Wil alleen maar zeggen, ik had zo ook mijn opstartproblemen. In ieder geval succes. Als ik jou was ruilde ik de Solo 4K om, je hebt garantie toch? Blijft die dan nog steeds crashen zal je de fout bij jezelf moeten zoeken maar je moet alles uitsluiten en ja ik weet er alles van. Dat is soms een hele zoektocht.

aangepast door greevels
Geplaatst:

indien er een hdd ( schijf) is ingebouwd dan wordt bij een crash een crashlog op de hdd geschreven

zonder deze kunnen we weken lang raden wat er bij u mis is

en ik schrijf bewust bij u

want de meerderheid van de gebruikers zijn na wat beginners perikelen en bloednieuw image heel tevreden

dat is geen verwijt...

we zoeken gegevens waar het aan schort en dat is altijd gedocumenteerd in de crashlog

ciao

• Like 1

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...