santili Geplaatst: 2 januari 2016 Geplaatst: 2 januari 2016 Hoi,ik ben nieuw hier, wie kan mij helpen met een handleiding om een dm 800 se te flashen? alvast bedankt
Tonskidutch Geplaatst: 2 januari 2016 Geplaatst: 2 januari 2016 nu ja de handleiding staat bij dream op het web of is als pdf te downloaden per youtube is de handleiding eigenlijk overbodig zoek kriterium : dm800HD flashen in BING of Google video's bekijken > meerdere youtube filmpjes met instrukties voor de dreamup flash methode veel plezier What's A Woman Vaya Con Dios
Loui (K) Geplaatst: 6 januari 2016 Geplaatst: 6 januari 2016 Hoi,ik ben nieuw hier, wie kan mij helpen met een handleiding om een dm 800 se te flashen? alvast bedankt Wat dacht je hiervan! http://www.dream-multimedia-tv.de/en/dm800-hd-se-flashing-firmware-browser
Gast Mimisiku Geplaatst: 6 januari 2016 Geplaatst: 6 januari 2016 Deze handleidingen gaan echter wel uit van een originele DM800SE! Let ook goed op welke versie je hebt. Er is een DM800SE V1 met klassieke geheugenindeling (deze kun je o.a. met OpenPli flashen) en een V2 (met 1Gb geheugen en deze is niet met de officiele OpenPli te flashen). Mocht je over een clone beschikken dan is het flashen volledig voor je eigen risico! Originele firmware in een clone flashen levert je een Err01 - No CA op in je schermpje, zelfde als je clone firmware in een originele DM800SE gaat flashen (of een niet werkende tuner).
Loui (K) Geplaatst: 6 januari 2016 Geplaatst: 6 januari 2016 (aangepast) Deze handleidingen gaan echter wel uit van een originele DM800SE! Let ook goed op welke versie je hebt. Er is een DM800SE V1 met klassieke geheugenindeling (deze kun je o.a. met OpenPli flashen) en een V2 (met 1Gb geheugen en deze is niet met de officiele OpenPli te flashen). Mocht je over een clone beschikken dan is het flashen volledig voor je eigen risico! Originele firmware in een clone flashen levert je een Err01 - No CA op in je schermpje, zelfde als je clone firmware in een originele DM800SE gaat flashen (of een niet werkende tuner). Duidelijker kan het haast niet. 6 januari 2016 aangepast door Loui (K)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen