Ga naar inhoud


updaten keys via recorded opnames?


Gast

Aanbevolen berichten

Stel, je hebt een funcard met AU codes, of zelfs een originele CANAL kaart, en je bent twee maanden van huis. Dan mis je een update van de nieuwe codes.

Je neemt een programma op via de reservering.

Wordt dan de kaart ook dan via die opgenomen opname als je hem weer afspeelt ge-update, om bijv een opname van weer een maand later goed te kunnen zien?

 

Kort: Wordt die kaart-update info mee opgenomen met een programma?

Iemand ervaring mee?

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit is op het Duitse Topfield board aan de orde geweest. Als je Duits beheerst, kijk dan eens op http://board2.topfield.de/thread.php?threadid=1874&boardid=3&styleid=2 en dan vooral het bericht van Anthea van 08.10.2002 om 20:07

 

Wat hij daar vertelt is dat hij bij lange afwezigheid z'n Premiere kaart verwijderd heeft. Bij terugkomst eerst een ongecodeerde zender opgezocht, toen de kaart pas erin (de kaart is dan nog op de stand van zaken van de eerste opnames). Daarna de opnamen in chronologische volgorde gekopiëert (en dus gedecodeerd). Als er dan keywissels hebben plaats gevonden, zijn die (als het goed is) meegenomen, want de digitale stroom waar ze in zitten neemt de Topfield in zijn geheel op.

 

Ik heb er zelf geen ervaring mee (ik zet gewoon oude codes terug op m'n funkaart als het moet). Maar volgens het bovenstaande verhaal zou het dus moeten kunnen (en ik kan me hier wel iets bij voorstellen) om keywissels mee te krijgen via opnames.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...