Ga naar inhoud


8K TV komt er aan.


Emekli

Aanbevolen berichten

LG 8K TV voor consumenten, zie:  

 

http://www.nu.nl/gadgets/4191550/lg-komt-met-8k-televisie-consumenten.html

 

post-59723-0-72201100-1451898823.jpg

aangepast door Emekli

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ga ik, met mijn 61 jarige ogen, het verschil tussen 4K en 8K nog zien ??

Jazeker, ik heb een 4K TV, "de helft" van 8K en het is een streling voor het oog.

En ik ben bijna 66 en kijk nog steeds zonder bril, heb wel een leesbril.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja, zolang nog niet alles "gewoon" HD is, is het wel goed zo.... op mijn HD - ready tv ziet alles er ook prima uit....  Tegen de tijd dat hij het niet meer doet zie ik wel wat er dan te koop is, maar voorlopig doet hij het nog.

Voor mij hoeft al die onzin niet.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja, zolang nog niet alles "gewoon" HD is, is het wel goed zo.... op mijn HD - ready tv ziet alles er ook prima uit....  Tegen de tijd dat hij het niet meer doet zie ik wel wat er dan te koop is, maar voorlopig doet hij het nog.

Voor mij hoeft al die onzin niet.

 

Het mooie van 4K is nu juist de upscaling van SD/HD, daarmee zie je wat je nu kunt ontvangen, op het moment al beter.

En dit is geen verkooppraatje, ervaar het iedere keer weer als de TV aan gaat.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het commerciële geleuter aanhoort gaan we die kant op.

Wat je kan zien maakt niet uit, de handel moet verkocht worden dus komt er veel reclame voor.

Der is toch praktisch niemand die toegeeft een miskoop te hebben gedaan.

 

Ga eens naar een vakwinkel en laat daar je sat. of kabeltuner eens aansluiten op een 4K TV.

Dat heb ik hier ook gedaan, en mede daar door was ik gelijk om.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Emekli

Ben het helemaal met je eens. Heb zelf ook al 1,5 jr n Samsung uhd 55". En geniet er ook iedere keer weer van en blij met die investering. Maar niet iedereen heeft dezelfde wensen en eisen. Vaak ook tgv zijn/haar financiele mogelijkheden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik die dingen lees, lijkt het alsof mensen niet meer blij kunnen zijn met iets wat ze hebben.... Mensen willen steeds meer, groter etc etc....  Gisteren was het HD, dan het zgn 4K en nu er in die norm een paar reklamezenders opgestart zijn wordt het alweer 8K.... tja, mensen hollen zichzelf voorbij in hun jacht naar iets niews.

Ik zeg niet dat dat verkeerd is... als je je daar goed bij voelt en je kan en wil het allemaal betalen, is dat uiteraard prima... Maar ik heb altijd geleerd dat je ook gewoon tevreden kan zijn met wat je hebt.  En dat ben ik. Ik vervang mijn apparatuur als het oude het niet meer doet, en niet meer voor een redelijk bedrag gerepareerd kan worden.

  • Like 1

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...