Ga naar inhoud


8K TV komt er aan.


Emekli

Aanbevolen berichten

Dus een 85" scherm op een maximum kijkafstand van 150 cm.

Op die afstand heb je de optimale kijkbelevenis.

Op een afstand van 3 meter en groter zal je niet optimaal ervaren wat er weergegeven wordt.

 

Op die afstand overzie je niet het gehele scherm.

Dus maar terug naar het vierkante beeldscherm. :)

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat maken we ons toch druk over echt helemaal niks,heb je een nieuwe tv nodig dan word dat automatisch een 4k tv.

De meeste winkels verkopen enkel nog 4k tv's en nee die zijn niks duurder dan jaren geleden de HD tv's.

Heb je geen nieuwe tv nodig dan hou je het bij de tv die je nu hebt,HD beelden die worden ge-upscaled zien er inderdaad beter uit MAAR de SD beelden zien er minder goed uit.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie maakt zich druk.? De eerste kopers van 4K UHD misschien.

De prijs is al fors aan het dalen, dat zou een puntje van frustratie kunnen zijn.

In de laatste reclame folder "mega deal aanbieding 55" voor € 777,--"

Overigens kon de winkel me niet de beeldverbetering laten zien van HD naar UHD.

Buiten dat was het beeldformaat van 55" niet naar wat ik nog veel langer naar wil kijken. De volgende zal minstens 10" meer moeten zijn.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zouden de eerste kopers van een uhd zich druk moeten maken,ik maak me nergens zorgen over hoor,wat maakt mij het uit of de prijs aan het dalen is.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook echt niet nodig,vooral niet doen.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet nu toch wel heel erg hard lachen,Huppel denkt gedachten te kunnen lezen door te beweren dat mensen met een UHD tv schreeuwen om UHD content.

Wat als de HD tv aan vervanging toe is,dan mag je dus niet kiezen voor een UHD tv dat is een miskoop?

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Een 4K UHD scherm zal meer details voor het oog zichtbaar maken als een gewone HD TV.

Ik gebruik tegenwoordig een UHD satelliet ontvanger, de video processor in deze ontvanger geeft gewone HD programma's duidelijk mooier weer op een goede kwaliteit HD scher

 

Zo? Dus UHD tovert er nieuwe pixels bij die in de originele HD 1920x1080 video helemaal niet aanwezig zijn?

Knap staaltje techniek hoor. Echt magisch... :shocked:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet nu toch wel heel erg hard lachen,Huppel denkt gedachten te kunnen lezen door te beweren dat mensen met een UHD tv schreeuwen om UHD content.

Wat als de HD tv aan vervanging toe is,dan mag je dus niet kiezen voor een UHD tv dat is een miskoop?

Ik lees geen gedachten, maar wel het Internet en daar is de ontgoocheling wel degelijk aanwezig dat men deze techniek op de markt zet zonder dat er 4K inhoud is (behalve wat demo kanalen is het heel magertjes).

Is je HD tv aan vervanging toe, dan zal de marketing je een UHD door de strot duwen, en dan volgt de ontgoocheling als blijkt.

Het geheel had veel beter op elkaar afgestemd gekund, en ja ik kan ook heel erg hard lachen, je kiest wat je wilt maar dan komen zeuren dat het ding niets meer doet dan upscalen moet je maar voor lief nemen.

aangepast door Huppel

Flying High

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...