rolandroland Geplaatst: 4 januari 2016 Geplaatst: 4 januari 2016 Hoewel 100%NL er op tegen was dat Sterren.nl van start zou gaan bij de Nederlands Publieke Omroep, is de zender toch toegevoegd aan DAB+. Ik kan me voorstellen dat 100%NL het hier niet mee eens is. Tot mijn verbazing zijn de programma's van Sterren.NL van AvroTros ook gepresenteerd, dit terwijl NPO Radio 6 alle DJ's moesten verdwijnen overdag? Ga proberen te zoeken of er nog meer radiozenders zijn met dj's op de thema kanalen. Heeft u tips dan hoor ik dat graag.
Noordzee Geplaatst: 4 januari 2016 Geplaatst: 4 januari 2016 Op Radio Soul & Jazz heb je in de avond een presentator. Ik heb de zender nu opstaan, blijft lekker om naar te luisteren.... Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
rolandroland Geplaatst: 4 januari 2016 Auteur Geplaatst: 4 januari 2016 (aangepast) KX Radio heeft ook dj's. Op www.npo.nl/radio zie ik meerdere thema kanalen staan. Maar helaas zijn er ook veel zenders die inactief zijn en nog wel in de lijst staan. NPO Radio 5 toppers van toen heeft ook gepresenteerde programa's. 4 januari 2016 aangepast door rolandroland
Pjotrb Geplaatst: 6 januari 2016 Geplaatst: 6 januari 2016 (aangepast) Het is inderdaad zeer vreemd dat de presentatoren aan de ene kant wegbezuinigd worden en op andere themazenders wel aanwezig zijn. Dat geldt vooral voor Sterren.nl omdat er meer van dergelijke zenders bestaan terwijl Radio 6 toch uniek in zijn soort was! 6 januari 2016 aangepast door Pjotrb 2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C) 2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo 1x DB 7020 (C).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen