Ga naar inhoud


pincode jeugdbescherming


Rcc

Aanbevolen berichten

die pincode zit vermoedelijk in je box zelf en niet in de module.Zoek eens in de instellingen van je box.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

de technisat zelf niet maar in het image zit vermoedelijk een instelling parental control standaard ingesteld.

 

https://www.technisat.com/assetsFS/downloads/assets/medias/docus/75/SHORTINST_DIGIT_ISIO_STC_STC%2B_EN.pdf

aangepast door bellejt

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor als de pincode toch in de kaart ingebakken is kan je de pin code op de volgende manieren resetten.

In Mijn CanalDigitaal bijvoorbeeld. Moet je wel een account aangemaakt hebben.

http://www.canaldigitaal.nl/mijn-canaldigitaal/startscherm/

 

Of je belt met CanalDigitaal, daar kunnen ze ook een puls verzenden naar je kaart om de code te resetten.

0900 - 9323 (€ 1,- per gesprek plus uw gebruikelijke belkosten).

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak me géééék!!!!!!!!

Het werkt écht! Na al die jaren dat ik zo'n ding in het bezit heb. Eéntje met rev 3.23 en een met rev 3.27

Multi decoderen op Nee of Ja. Maakt niet uit, gewoon beeld......

post-31054-0-78353000-1452533285_thumb.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooit geprobeerd met een rood/zwarte Seca kaart en toen echt geen sjoeche. Geen ATR, geen provider, nada.... Ongelofelijk!! Zo leer je nog eens wat na pak hem beet 12 jaar!! AlphaCrypt gekocht in 2003 of 2004, kun je nagaan... Ben helemaal VUPG :) :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bellejt,

 

Als ik de hier geüploade pdf doorlees, lees ik onder punt 7.4.5 Calling up blocked channels ( maar dat kan aan mij liggen ) dat bij het invoeren van een pincode de Cam er wel goed mee moet kunnen omgaan ?

 

Gr.

 

Zilverster.

aangepast door Zilverster

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de code wordt normaal in het image ingevoerd en niet in de cam.Wordt tevens ook niet in de cam opgeslagen maar in het image.Of CD zou iets anders moeten doen.Net als alle decoders die ik hier al gehad heb (telenet,proximus,verschillende sat decoders).Normaal is het de image van de decoder die de code opvraagt en bepaald.Als je nou eens in je instellingen gaat kijken naar de code ,wat zie je daar ?

Ps : zelfs als er een code is ingevoerd en ik doe een flash van een nieuw image op de box moet ik zelf de parental control code opnieuw instellen.Maw de code zit in de box en niet op een cam (of kaart).

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je bij Mascom gaat kijken wordt zelfs keurig verteld dat de AlphaCrypt ongeschikt is für Canal Digitaal Mediaguard.... Vandaar mijn eerste stellige antwoord.... Ben helemaal perplex....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bellejt,

 

 

Normaal is het de image van de decoder die de code opvraagt en bepaald.Als je nou eens in je instellingen gaat kijken naar de code ,wat zie je daar ?

 

Ik kan dat zelf niet testen.

 

 

Ps : zelfs als er een code is ingevoerd en ik doe een flash van een nieuw image op de box moet ik zelf de parental control code opnieuw instellen.

 

Maar misschien is dit een goede tip voor @Rcc, gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meteen even Motors HD, Mezzo HD en Fox Sports 2 HD int. Geprobeerd. Oké nano 01 werkt niet op de AlphaCrypt.... Je weet maar nooit.

De AlphaCrypt zelf vraagt niet om een pincode... Dat zit dus of op de kaart of in je firmware....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...