Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Das het gekke, de stuk heeft 64Gb plaats ik kan die gebruiken en fils opzetten en deleten.

Maar ik kan hem NIET formatteren in een PC, noch in een USBslot van VU, en kan die dus niet mounten

Maar hij is accessibel in de PC!!!

• Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Probeer even te formatteren met MiniTool Partition Wizard Home Edition.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Je kunt ''HPUSBDisk'' downloaden kun je alle sticks mee formatteren die in windows niet willen formateren

Triax 88 met 4 x Inverto Black Ultra lnb's. Vu+Solo 4K OPEN ATV 6.0 Samsung 48JU7000 Harmony Elite

Geplaatst: (aangepast)

Je kunt met  ''HPUSBDisk'' de stick ook ntfs formatteren. wel openen als administrator.

aangepast door Duracell

Triax 88 met 4 x Inverto Black Ultra lnb's. Vu+Solo 4K OPEN ATV 6.0 Samsung 48JU7000 Harmony Elite

Bedankt Duracell,

De USB-3 stick is geformatteerd als NTFS en 64Gb

Nu kijken of ik die aan da VU kan mounten( en ev herinitialiseren/formatteren)!!!

Nog eens rap gekeken onder verkenner of ik die nu kon formatteren en ie geeft els enig mogelijke optie exFAT en geen ntfs, en terug niet te formatteren onder windows(XP-prof-SP3)

aangepast door Jan Ambers
Geplaatst:

Desondanks de USB-3 stick is geformatteerd in NTFS, herkent de VuDuo hem niet als geformatteerd!

De Vu zegt op USBpoort zit de USBstick-64Gb, maar is niet geformatteerd en not mounted

Bij proberen van mounten zegt de Vu formatting...

en dan geeft ie foutmelding dat de stick niet kan formatteren, en niet kan mounten...

Einde verhaal!

Bij aankoop van een andere 64Gb stick, naar wat type stick moet ik uitkijken?

Geplaatst:

usb 2.0 stick of simpel een externe HDD.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

• Moderator
Geplaatst:

je zou nog een live cd van een linux distro eens kunnen booten in je pc en die usb stick in ext2 formatteren, en hem dan eens in je vu box steken om te kijken of dat helpt? Scheelt je straks een nieuwe aan te schaffen. Let wel, als je hem in ext2 formatteert kan je hem niet zo maar lezen op je windows pc, maar dan zou de vu box hem wel gewoon moeten kunnen mounten als je hem succesvol in ext2 hebt geformatteerd.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

Desondanks de USB-3 stick is geformatteerd in NTFS, herkent de VuDuo hem niet als geformatteerd!

De Vu zegt op USBpoort zit de USBstick-64Gb, maar is niet geformatteerd en not mounted

Bij proberen van mounten zegt de Vu formatting...

en dan geeft ie foutmelding dat de stick niet kan formatteren, en niet kan mounten...

Einde verhaal!

Bij aankoop van een andere 64Gb stick, naar wat type stick moet ik uitkijken?

als de stick ntfs geformatteerd is, hoef je hem enkel in de box te prikken (niet formatteren) en de

box volledig herstarten ( niet enkel enigma). ;)

in principe zou dit moeten werken.

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Gast Pedro Newbie

Probeer hem weer in exFat te formateren, exfat is ook te gebruiken in enigma2, tenminste wel in Openpli,

Lees anders deze posting even http://forums.openpli.org/topic/40138-the-use-of-exfat-formatted-usb-keys/?view=findpost&p=522279 en installeer de bijbehorende IPK. Dit maakt het mogelijk om exFAT sticks te lezen en schrijven

Ik kan zelf ook een 64GB exFAT USB 3.0 Innostor USB-stick gebruiken in mijn Solo2

aangepast door Pedro Newbie
Geplaatst:

@ebhoorn:

Ik heb m'n nieuwe scandisk 64Gb Cruzer stick binnen, en die laat zich perfekt mounten en initialiseren/formatteren en nu begint het....

Via apparaatbeheer: devicemanager==> Samsung HDD(sda) <OK> HDD=> sda1, Mountpoint: /media/hdd

===> Cruzer Switch (sdc) (64Gb) <OK> Mountpoint: /media/usb

Nu kijk ik naar bestaande opnames via de Librarytoets

Plaats via pijltjes de cursor over de gezochte te moven file en druk de gele toets: MOVE en krijg volgend scherm:

Please select destination path => hdd/movie       * bovengelegen map

Onderaan scherm:  * Markeerpunten /hdd/movie

Hoe kan ik die paden veranderen, welke paden moet ik kiezen??? toch usb?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...