Ga naar inhoud


Entitlements opvragen Oscam lukt niet met Oscam Butler configuratie


Aanbevolen berichten

Heb hier recentelijk de OSCam vervangen/opgewaardeerd naar 11202. Bij mij werkt de entitlement weergave gewoon... Denk dat het toch in de OSCam WebIF zit en de link/code gewoon niet aanwezig is.. Die entitlements is bij OSCanm sowieso een beetje een ondergeschoven kindje.. Veel OSCam gerelateerde plugins geven de entitlements gewoon niet weer.. OscamStatus rc0.61, 0.62 allemaal nutteloze server meuk, maar juist niet die entitlements! Heel irritant...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op dit moment gebruik ik de 1.20 r11201, afkomstig van de VTI feed.

Hiervoor gebruikte ik de 1.20 r11086, eveneens afkomstig uit de VTI feed.

 

Op beiden was het niet mogelijk om met de Osacm Butler configuratie (ook uit de VTI feed) de Entitlements op te vragen, de rest functioneerde wel prima.

 

Als ik de configuratie zelf aanmaak dan kan ik de Entitlements wel opvragen dus lijkt het mij niet aan de Oscam WebIF te liggen.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjaak, ik heb bovenin van het VU+ forum een handleiding geplaatst voor de installatie van VTI met o.a. een beknopte aanwijzing voor de installatie van Oscar Butler.

Het is de bedoeling dat de beginnende satellietgebruiker die VTI met Oscam wil toepassen deze gebruikt zodat hij of zij op een eenvoudige wijze Oscam kan installeren.

Dus het zijn niet alleen de 'Oudjes' die hiervan kunnen profiteren maar iedereen die onvoldoende kennis heeft voor het installeren van VTI en Oscam.

 

.... en nee, ik heb geen zin om bij iedereen de Oscam files te installeren en dan bij iedere Major update of herinstallatie om hulp gevraagd te worden.

 

... en inderdaad, ik zal vanavond eens deze vraag op het VUPLUS forumij Duitsland plaatsen.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...