Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

de aarding is toch altijd via de leiding (indien van koper)

de badkuip of douchebak staat niet in verbinding met een leiding, dus die worden separaat nog eens geaard met een aardkabel

opdat de aardlek uitgaat als je de Föne in de badkuip flikkert terwijl je vrouw baddert

ciao

aarding via de leiding wordt/werd nooit geaccepteerd.

Bij een handdoek radiator was het ook altijd verplicht om een zichtbare aarde te hebben

Toen ze hier kwamen meten was ook de opmerking "de afvoer van het bad en douche is niet geaard.

eeeuuhhhh.............. ja, een kunststof bad, een kunststof douchebak, alles aangesloten met kunststof leidingen met daarop weer een kunststof sifon en alleen het afvoerroostertje is dan van metaal en de schroef waarmee die vastzit is van metaal.

Mag je me uit gaan leggen hoe die geaard kan worden.

Bij de kranen werd wel gekeken of ze geaard waren en daarbij was (30 jaar geleden)  aarde op de muurplaat verplicht en alles komt bij elkaar achter de spiegel of achter de sifonkap van je wasbak.

suc6

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Geplaatst:

Water, vooral gebruikt water is een geleider, voldoende

voor een altijd durende hartoverslag... R.I.P.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11.

Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.

Geplaatst:

Ik heb de boel netjes voorzien van een aarde draad. Jullie zijn dus nog niet van me af :P

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

Ik heb de boel netjes voorzien van een aarde draad. Jullie zijn dus nog niet van me af :P

Des te minder leden, des te minder problemen.

Des te meer leden, des te meer oplossingen.

Ik opteer voor het laatste. :grin:

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11.

Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...