Ga naar inhoud


duo of triple lnb met digitale meter uitlezen


mrijsje

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een sat  finder gekocht , de satlink ws 6908 se. en nu is mijn vraag hoe kan ik als ik de meter direct aansluit aan de lnb van CD de signaal sterkte apart oproepen, dus 19,2 en 23,5 en 28,2 ieder apart.

aangepast door mrijsje
Link naar reactie
Delen op andere sites


Eerst de betreffende satelliet kiezen en meteen ook nog de toegekende Diseqc instelling selecteren - A of 1 = Astra 19.2, B of 2 = de 23.5 en in geval van de Triple lnb = C of 3 de 28.2 / 28.5 

 

Succes,

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst de betreffende satelliet kiezen en meteen ook nog de toegekende Diseqc instelling selecteren - A of 1 = Astra 19.2, B of 2 = de 23.5 en in geval van de Triple lnb = C of 3 de 28.2 / 28.5 

 

Succes,

ok bedankt, ik dacht dat dat niet 100% werkte, als ik de hand voor de betreffende lnb houd alleen 19,2 waar hij op afgesteld is het signaal dan echt weg is maar bij de andere niet als ik daar de hand voor hou dan is het wel iets minder maar niet weg?? waarschijnlijk heb ik het toch niet goed gedaan. groeten mrijsje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat moet toch echt werken hoor als je je hand voor de betreffende lnb houdt. Je kunt ook een stukje aluminiumfolie nemen en dat precies over de juiste lnb frommelen. Dan komt er echt geen signaal meer door.

 

ok, ga ik eens proberen. Bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...