Ga naar inhoud


Power kabel voor SATA HDD


Pluizebol

Aanbevolen berichten

De sata voeding en data aansluiting van een 2.5" of een 3.5" zijn exact gelijk aan elkaar.

 

De voeding haal je vanaf een kabel die vanaf de voeding komt. Dat kan zo'n 4 polige zijn of een sata voedings aansluiting

 

De tweede van rechts of de meest rechtse

 

molex-8.jpg

 

Heb je alleen zoals de tweede van rechts zet je er een adapter kabeltje tussen zoals boven genoemd

 

De data aansluiting is zoiets als boven, de rode kabel.  Die sluit je aan op het moederbord.

 

Dat is werkelijk alles.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


De sata voeding en data aansluiting van een 2.5" of een 3.5" zijn exact gelijk aan elkaar.

 

De voeding haal je vanaf een kabel die vanaf de voeding komt. Dat kan zo'n 4 polige zijn of een sata voedings aansluiting

 

De tweede van rechts of de meest rechtse

 

molex-8.jpg

 

Heb je alleen zoals de tweede van rechts zet je er een adapter kabeltje tussen zoals boven genoemd

 

De data aansluiting is zoiets als boven, de rode kabel.  Die sluit je aan op het moederbord.

 

Dat is werkelijk alles.

 

Hi winwiz

 

Er komt helemaal geen kabel met zo'n molex plug uit de voeding.

Mocht het wel zo geweest zijn dan had ik dat allang gedaan hoor.

Windows 11 Home 64bits + Stardock Start11 v2 / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet 2GB / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat voor bagger voeding heb je dan dat er geen eens extra aansluitingen beschikbaar zijn.........

 

Maar ook daar zijn weer verloop kabels voor.   DVD/CD heeft gewoonlijk zo'n aansluiting

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Kan je dan de power niet van je 3.5" disk halen en daar zo'n Y connector tussen zetten als er geen molex vanaf de power supply komt? En hoort deze eigenlijk wel in het windows forum thuis?

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je dan de power niet van je 3.5" disk halen en daar zo'n Y connector tussen zetten als er geen molex vanaf de power supply komt? En hoort deze eigenlijk wel in het windows forum thuis?

 

Je hebt gelijk wiz.

Mijn vraag hoort hier niet thuis : Sorry hoor, ik trek mij terug.

 

Mijn dank aan iedereen die mij geholpen heeft !

aangepast door Pluizebol

Windows 11 Home 64bits + Stardock Start11 v2 / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet 2GB / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoeft je niet terug te trekken, we verplaatsen het even naar het juiste forumonderdeel :)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar is het een idee om je power aansluiting van je eerste harddisk te pakken en daar zo'n splitter kabel tussen te zetten? Wel vaag dat er ruimte is voor een tweede harddisk en ook een aansluiting ervoor op het moederbord is maar geen power aansluiting.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...