Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Wij hebben recent onze oude TV vervangen door een Samsung met CI module, maar sindsdien kunnen we de zender TLC niet meer ontvangen! Wij hebben het CanalDigitaal BasisHD-pakket. Alle andere kanalen zijn prima te ontvangen. Er staan verschillende TLC's in de (hele lange) zenderlijst, maar alleen een Duitse versie geeft beeld. Bij de anderen verschijnt het bericht 'Scrambled Signal'.

Als ik onze - nu overbodige - Philips DSR8121 er weer tussen zet, dan zit TLC op nr. 45 en hebben we wel beeld.

Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is en wat we eraan kunnen doen?

CanalDigitaal kan ons niet helpen omdat we de Philips DSR niet meer gebruiken en zij verwijzen ons naar Samsung ...

Alvast hartelijk bedankt.

Geplaatst:

Hallo.

Ben ook in het bezit van een Samsung tv met CI module. Heb wel beeld  op TLC.

Misschien ligt aan de CI module die je gebruikt, tenminste ik had in het begin ook problemen met het niet ontvangen van bepaalde zenders (welke weet ik nu niet meer).

Was destijds in het bezit van de oude "zwarte" CI module uit mijn satellietontvanger.

Heb toen de nieuwste  "witte" CI module van CD aangeschaft. Probleem was opgelost. (heb er van tevoren wel eerst even een van iemand geleend om te proberen :) )

Momenteel werkt alles prima!

Succes

Geplaatst:

Misschien de zenderlijst een keer opnieuw inladen?

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...