Djass Geplaatst: 14 januari 2016 Geplaatst: 14 januari 2016 ik heb mijn schotel verplaatst. stond eerst op dak maar nu in de tuin. nu heb ik geen signaal meer van geen enkele satellite. meerdere satfinder gebruikt maar geen resultaat. ik heb een motor en een LNB en een dreambox ontvanger. hoe moet ik zoeken naar de goeie satelliet?
bellejt Geplaatst: 14 januari 2016 Geplaatst: 14 januari 2016 als je een motor hebt moet je zien dat de drager (stijl waaop motor staat ) loodrecht staat.Dan motor naar nulpositie zetten en afregelen op sirius 4.8E.op een FTA transponder bv 12073.Als je daar max ontvangst op hebt dan zouden alle andere sats ook goed moeten ontvangen. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Moderator ceesv Geplaatst: 14 januari 2016 Moderator Geplaatst: 14 januari 2016 Stond eerst op dak maar nu in de tuin. En wie weet een aantal bomen omzagen? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
bellejt Geplaatst: 14 januari 2016 Geplaatst: 14 januari 2016 zou zomaar kunnen.Je hebt 30 graden zicht nodig naar boven om de satgordel te zien. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Sprietje Geplaatst: 14 januari 2016 Geplaatst: 14 januari 2016 Beste DjassWelkom op dit forumHad je van te voren al wel bekeken dat je vrij zicht hebt op de satellieten op de Clarkebelt? Hoe heb je dat gecontroleerd?In welke plaats staat de schotel?En ja, wat bellejt schrijft is natuurlijk heel belangrijk. Staat de paal waarop de schotel gemonteerd is wel zuiver waterpas? Heb je dat met een waterpas helemaal rondom gecontroleerd?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen