Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb de laatste originele versie van windows 10 incl productkey, maar naar verloop van tijd werkt in eens mijn Synaptics TouchPad niet meer, ik heb er al van alles over gelezen maar er is blijkbaar nog een oplossing voor zo te zien.Maar is er iemand die hier wel wat op weet toevallig? Verder werkt alles prima.

Mijn laptop is een HP6910p 500gb-hdd 4gb intern die verder prima draait op windows 10.

aangepast door Loui (K)

Geplaatst:

Advies om hier even te kijken naar een nieuwe driver voor je touchpad

http://www.station-drivers.com/index.php?option=com_remository&Itemid=353&func=select&id=114&lang=en

Deze zijn vaak nieuwer dan dat bijvoorbeeld HP op de website heeft staan.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Ik hoop dat je even laat weten of het geholpen heeft....

Ruud PE1GOU ;)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Ik hoop dat je even laat weten of het geholpen heeft....

Ruud PE1GOU ;)

Nee Windows 10 gebruikt versie 15-0-24 en ik heb versie 19-0-19 ook deze wordt eruit gegooid fout code 10.

ik heb een externe muis van 7 euro aangesloten en die doet het gelijk.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...