Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De enige beperking is dat je op deze manier Mezzo niet kunt decoderen.

Daarvoor heb je het witte CI module nodig.

Is er ergens een pakketaanbieder in de EU die Mezzo of Mezzo Live HD (betaalbaar) in het pakket heeft? Zodat ik definitief afscheid kan nemen van TVV (en niet naar CD hoef)?

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.

• Moderator
Geplaatst:

Ja, Mezzo live HD bij Orange en Canalsat in Frankrijk op Astra 1

Orange gaat alleen in Frankrijk werken, de ontvanger is gekoppeld met Orange internet en geeft alleen beeld met een verbinding met de box op je adres in Frankrijk.

Mezzo SD bij NC+ en Nova op Hotbird.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst: (aangepast)

Ja, Mezzo live HD bij ...  Canalsat in Frankrijk op Astra 1

Allesbehalve betaalbaar als je bedenkt dat ik de gewone MEZZO bij TVV heb voor € 22.90 incl Brava HD en Unitel Classica HD (en de laatste twee via Slowakije kan krijgen voor in feite € 7,90).

Bekend. Maar welke aanbieder geeft nu de goedkoopste oplossing. Zonder (in mijn ogen) allerlei nutteloze extra zenders?

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.

• Moderator
Geplaatst:

Geen enkele provider heeft Mezzo als single kanaal in haar pakket.

En nutteloze zenders erbij is voor een ieder persoonlijk, daar valt geen algemeen antwoord op te geven.

Bij Canaldigitaal zit Mezzo in het familiepakket.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Bij Canaldigitaal zit Mezzo in het familiepakket.

Kosten € 21,95 per maand.

Bij TVV zit het in Basic plus (met als extra Unitel Classica) voor € 22,90.

Dan is de keuze snel gemaakt.(als ik meer dan € 20 voor een abonnement zou willen betalen).

• Moderator
Geplaatst:

Wanneer ik de kans had zou ik zeker Unitel Classica erbij nemen, ook wanneer ik dan een Euro meer zou moeten betalen.

Geplaatst:

Al eens gedacht aan een Skylink pakket met 7 favorieten voor € 9,90 per maand (in feite betaal je dan € 7,90 want € 2 registratie fee ben je anders toch kwijt).

Zou je afscheid kunnen nemen van Mezzo (want je houdt Brava en Classica over). En van beelden als je tevreden bent met radio.

• Moderator
Geplaatst:

Ik ben tevreden met wat ik heb, voor mij geen aanleiding om over te stappen om goedkoper uit te zijn.

Maar wanneer ik voor een luttel bedrag Unitel Classica erbij zou kunnen boeken zou ik dat zeker doen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...