Ga naar inhoud


Netflix sluit VPN achterdeur/


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Gelezen in diverse kranten. http://www.welt.de/wirtschaft/webwelt/article151041887/Netflix-schliesst-beliebtes-Schlupfloch-fuer-Filmfans.html

 

Omdat Netflix de rechten voor films per regio moet afsluiten en moet waarborgen dat er niet naar die films in andere regio's bekeken kunnen worden gaat Netflix maatregelen treffen tegen het kijken via VPN.

 

Het kat en muis spel is begonnen, het wachten is op de eerste Netflix sharing.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

zet je toch een eigen vpn op via je nas thuis dan is het probleem voor altijd opgelost ;)

tenzij ze iets via locatie bepaling gaan doen, maar lijkt mij van niet. gaat ze uiteindelijk toch geld kosten dan ???

 

gr.

henk

aangepast door henkie73

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Eh, ik snap even niet hoe je daarmee de regio beperking van Netflix omzeilt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eh, ik snap even niet hoe je daarmee de regio beperking van Netflix omzeilt.

of snap ik het nu even niet..

 

netflix wil toch de commerciele vpn uitbanden.

dan is toch een eigen nas met een vpn de oplossing. 

of zie ik het nu verkeerd, het werk bij mij althans goed...

 

 

p.s. of bedoelen jullie, dat je dan geen series van de usa meer kunnen kijken ?

ja dan wordt het lastig. maar er is altijd een weg..

 

 

gr.

henk

aangepast door henkie73

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Netflix gaat ervoor zorgen dat programma's van hun alleen nog maar in de eigen regio te zien zijn.

Wanneer je dus via vpn vanuit Europa probeert Netflix content te bekijken in Amerika, zal Netflix controleren of er een VPN verbinding in het spel is en de toegang blokkeren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Netflix gaat ervoor zorgen dat programma's van hun alleen nog maar in de eigen regio te zien zijn.

Wanneer je dus via vpn vanuit Europa probeert Netflix content te bekijken in Amerika, zal Netflix controleren of er een VPN verbinding in het spel is en de toegang blokkeren.

dus als ik jou goed begrijp kan ik straks niet vanuit bv China via mijn eigenen VPN netflix kijken.

 

 

dus netflix ziet dan dat ik een vpn gebruik...

aangepast door henkie73

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Inderdaad, wanneer je daarmee content bekijkt vat vanuit Nederland niet in China bekeken mag worden zal dit geblokkeerd worden door Netflix.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke maar daar is toch juist een vpn voor???

ik weet dat het daar niet voor bedoeld is maar is/was toch een mooie bijkomstigheid.

maar hoe gaan ze dat dan doen???

 

dit vindt ik wel interessant materie.

hoe ze dat gaan flikken..

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Met de VPN kan je in America niet zien wie er aan de andere kant van de vpn zit, maar wel dat het een vpn IP adres is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Heeft er alles mee te maken dat rechten per regio verkocht worden.

En de rechthebbende wil aan de ene kant geld zien voor zijn film, maar heeft aan de andere kant ervoor te zorgen dat degene die dat geld betaald heeft waar voor zijn geld krijgt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb de indruk dat er een spraakverwarring ontstaat.

Wanneer jij probeert in Amerika Netflix te kijken vanuit Nederland zal Netflix dit blokkeren, of je nu rechtstreeks kijkt of via een VPN verbinding

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...