Ga naar inhoud


Netflix sluit VPN achterdeur/


ceesv

Aanbevolen berichten


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Een beetje vreemde reactie, net zoiets als de voordeur voor diefstal van sloten voorzien en dan zeggen dat dit het ingooien van ruiten gaat bevorderen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik snap zijn reactie wel.

De laptop die ze bij jou stelen, kan men hier gewoon in de winkel kopen. 

 

De film of serie die men graag wil kijken niet. Dan is het 'logisch' dan mensen proberen dergelijke beperkingen te omzeilen.

 

Bovendien vind ik inbreken en stelen, nogal veel ernstiger dan een Netflix serie via VPN kijken omdat die in Nederland niet op Netflix komt. Je betaald immers voor de dienst, je omzeilt alleen een regio beperking.

 

De filmindustrie werkt naar mijn mening het 'misbruik' zelf volledig in de hand door geen fatsoenlijke alternatief te bieden.

 

Klanten willen tegenwoordig een serie direct zien als deze ergens uitgegeven of uitgezonden is. De regio beperkingen zijn totale onzin, hetgeen netflix overigens zelf ook van mening is, maar niet anders kan onder druk van de industrie.

 

Ik kijk zelf vrijwel alles op 'alternatieve' wijze. Niet omdat ik niet wil betalen, maar omdat ik het wil zien en het niet anders kan.

 

We hebben een Netflix en CanalDigitaal abonnement. Als ik een abonnement tegen redelijk tarief zou kunnen afsluiten om series en film te kunnen kijken zodra die waar dan ook ter wereld uitkomen, zou ik dat doen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben natuurlijk eens aan het testen met netflix, is immers gratis de eerste maand, hier in Duitsland

maar ik vind het wel jammer als ik nu al weet dat ik een serie als Downton Abby niet beschikbaar krijg in mijn regio

 

dan ben ik toch verplicht een DVDbox te kopen in UK

en daar gaat het natuurlijk ook om, dat principe van kopen

opdat de rechten betaald worden om er naar te kijken en opdat daardoor dergelijke series blijven gemaakt worden

 

elke kunstenaar dient zijn ereloon te krijgen en een kopie roven / downloaden is geen caveliersdelict maar strafbaar

Tears Of Hope

Al Di Meola

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het draait bij de rechten om de centjes en hoe kan ik nog iets uitmelken bij een koe die droog staat.

Oxfam Novib bericht vandaag dat de  62 rijksten ter wereld gezamenlijk evenveel bezitten als de armste helft van de wereldbevolking, 3,6 miljard mensen.

Hoeveel kunstenaars er onder de 62 rijksten zijn doet het het verhaal geen uitspraak over.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarom denkt u ben ik eens gaan kijken wat netflix aanbiedt

dat kunt u zelf ook

 

jullie allemaal kunnen dat kosteloos tijdens de eerste maand

vergeet niet op te zeggen!

 

en daarmee wordt duidelijk dat het aanbod eigenlijk pover is

dus je moet wel goed zoeken

 

het aspect van, per VPN uit andere regio's film en of series kijken is niet meer toegestaan en heeft niets met de rijksten ter aarde te maken

Tears Of Hope

Al Di Meola

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is maar wat je zelf wil zien natuurlijk.

 

qua films zijn het eerder oudere films maar ik heb toch redelijk wat recente series gezien.

 

Er is toch wel een enorm groot aanbod, maar niet ongelooflijk recent daar heb je gelijk in (behalve de series daar zitten toch veel recente bij)

 

ik heb nu een maand bijgenomen om nog eens te zien of we er voldoende gebruik van maken maar heb ook wel opgezegd zodat ik zeker ben dat ik dit niet vergeet :-)

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

als de content U bevalt waarom niet,

 

maar beste Sjaak(k),

let wel je beseft geeneens dat via kodi kijken ook strafbaar is.

 

kodi zegt daarover niets en dat is laakbaar.

 

uhm sterker nog xmbc / kodi wordt uit enkele enigma2 images verwijderd

 

nog sterker er is een Image >op basis< van OpenPli dat kodi 16 integreert

(dus niet OpenPli ~ lees dat goed)

aangepast door Tonskidutch

Tears Of Hope

Al Di Meola

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • Moderator

Pas wanneer alle W.C. Fields titels te zien zijn ga ik erover nadenken. 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben nu een tweede maand aan het kijken en voor mijn smaak is er wel wat te zien (mijn vrouw vindt het al veel minder...)

 

uiteraard kan ik al dit beeldmateriaal ook op een andere manier bekijken.......

 

veel is er inderdaad niet bijgekomen

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...