Ga naar inhoud


Netflix sluit VPN achterdeur/


ceesv

Aanbevolen berichten

kijk dat is dan leuk, als het je bevalt

de tweede maand kost natuurlijk...

 

overigens de regio bepalingen die in de eerste melding werd besproken zijn mede een bepalende factor voor datgene wat als nieuw in de bibliotheek aangeboden wordt

eerst die X maanden in de cinema en dan pas iets nieuws op WAN voor de 10 euro klanten

School - live at the Pavillion Paris

Supertramp 1979

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Maar wat ik dan allemaal niet begrijp is, dat jullie blijkbaar allemaal een betaalde Netflix account hebben.

Het doel van Netflix is dat je betaalt voor het kijken.

Wat maakt het dan uit in welk land\regio je dat doet. :(

Blijkbaar is de ene regio duurder dan de andere of mag in de ene regio een film wel bekeken worden en in een andere niet.

 

Gigablue Quad HD Plus

Link naar reactie
Delen op andere sites

de regio bepaald

a ) welke films aangeboden mogen worden (belangrijke afspraken ook mede in verband met de kindvriendelijkheid)

b ) het tijdstip wanneer de Bollywood of Hollywood films als nieuw bibliotheek item ter beschikking komt

c ) hoe de prijsverhoudingen per land geregeld zijn met de desbetreffende Cinema's Centers

d ) welke concurrentie positie in die regio met andere Marktpartijen zijn onderhandeld (dus ook publieke TV)

 

dus of ik even getest heb met de eerste maand gratis, doet er niet toe.

 

de regio's worden per IP-adres vastgesteld en daarmee > kan ik niet exact hetzelfde bestellen op Netflix als JIJ

jij woont in oesbekiestan

ik woon in Duitsland

 

begrijp je

School - live at the Pavillion Paris

Supertramp 1979

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tonskidutch, wolverine heeft echt wel gelijk door te melden dat Netflix er werk van wil maken om alle content wereldwijd aan hun klanten ter beschikking te stellen.

Voor hun eigen producties is dit natuurlijk makkelijker.

 

Maar ze dienen wel eerst alles te regelen met de rest van de sector voor de andere producties die ze in hun catalogus willen.

 

Lees bijvoorbeeld artikel op hln en artikel op techzine

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

minder leuk is dit

 

wie von Ihnen gewünscht, haben wir Ihr Netflix-Konto gekündigt. Diese Änderung tritt zum 08.02.16 in Kraft.

ja maar hee

de wijziging was voor eind Januari stipt voor het eindigen van de maand kosteloos abo doorgegeven

heb je het weer, een maand betaal je dus toch

 

zal moeilijk worden als ik het sepa blokkeer, met recht blokkeer

School - live at the Pavillion Paris

Supertramp 1979

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Niets is wat het lijkt....

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...