barki Geplaatst: 17 januari 2016 Geplaatst: 17 januari 2016 Ik ben hier nieuw weet iemand hoe het komt dat ik geen beeld hep op de zender brava van ik heb een quad+ met openATV 4.2 en cccam 3.2 en een cd kaart familie HD paketEn er is nog een probleem als ik naar Mezzo zap gaat alles op zwart en moet ik de cccam opnieuw starten Ik ben een klasieke muziek liefhebber en mis deze kanalen dus behoorlijk Dank voor een oplossng.
Moderator ceesv Geplaatst: 17 januari 2016 Moderator Geplaatst: 17 januari 2016 Mezzo is een extra beveiligd kanaal en vereist het witte CI mdule. Met een standaard softcam is die niet te openen. Een workaround hiervoor is niet publiek beschikbaar. Brava HD is gewoon te ontvangen, heb je wel de juiste Brava zender geselecteerd? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
barki Geplaatst: 17 januari 2016 Auteur Geplaatst: 17 januari 2016 waar is die workout wel beschikbaar?
barki Geplaatst: 17 januari 2016 Auteur Geplaatst: 17 januari 2016 ik heb de witte ci module ook, dan werkt het wel, maar dan kan ik niet gelijk kijken en opnemen. Volgens mij heb ik ergens gelezen dat de witte CI module geen multi decodering ondersteent.
Gast Mimisiku Geplaatst: 17 januari 2016 Geplaatst: 17 januari 2016 Jouw oplossing heet CCcam.prio Of OSCam installeren...
barki Geplaatst: 17 januari 2016 Auteur Geplaatst: 17 januari 2016 waar kan ik die cccam prio vinden?
Moderator ceesv Geplaatst: 17 januari 2016 Moderator Geplaatst: 17 januari 2016 Probeer de zoekfunctie eens van dit forum, er is genoeg over gepubliceerd. CCCam.prio heb je alleen nodig wanneer je cccam als softcam gebruikt. Bij oscam heb je geen cccam.prio nodig. Welke softcam heb je op dit moment in gebruik? Naar welke versie van Brava kik je zonder beeld te zien? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast Mimisiku Geplaatst: 17 januari 2016 Geplaatst: 17 januari 2016 @barki Bij de grote pay cardservers En bij mensen die heel lang hebben gelogd.... En die geven dat niet vrij vanwege het risico dat M7 nano 02 gaat introduceren..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen