Ga naar inhoud


vuile winkelwagens nu


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

Spreeuwen plaag, zag je 50 jaar terug al bij het CS in A'dam. daar werden uit noot overkappingen gebouwd om zonder het geluk van boven in de stad te komen.

 

Staan die karretjes niet meer overdekt zoals praktisch al die karretjes bij supers overdekt staan.

Of is de foto genomen bij een supermarkt karretjes sloperij waar de karretjes buiten opgesteld op hun beurt wachten.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nee, hier bij de lidel in de stad en daar ergerde ik mij al een tijdje aan, maar een week nadat ik de foto's had opgestuurd was er een schoonmaakbedrijf die ze wel even met een hogedrukreiniger afspoot als dat schoon moest zijn is er meer schoon.

Nu bij de nieuwe winkel van de lidel staan ze wel overdekt maar ook dat is alles, een schoonmaak beurt hebben ze nog nooit gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is mij ook een doorn in het oog als moeders hun kroost met luiers om vrolijk kraaiend in de winkel wagen zetten of soms nog erger op de vitrines of toonbank laten zitten. :cry:  En als je er wat van zegt dan zeggen ze ''waar bemoei je je mee, waar moet ik mijn kindje dan laten'' :sick: Ze kunnen beter die ettertjes en hun moeder door de wasstraat laten gaan voor ze gaan winkelen :lol:

 

En Sjaak(k) heeft, toen ie nog een klein blaag was, nog nooit in de luiers gescheten. Hij was vanaf de geboorte al zindelijk. :D

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb een aantal maanden leven in India overleefd, die supermarkt karretjes zijn daarbij vergeleken brandschoon.

 

Maar een beetje weerstand opbouwen door in de zandbak te spelen is niets mis mee.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach het toetsenbord waar deze berichten mee geschreven worden, is vaak de grootste bacterie kweker.

Of wassen jullie ook eerst je handen, voordat je het toetsenbord gebruikt.

 

En op de bouw is er ook niet altijd een wastafel aanwezig of tijd om je handen te wassen, voordat je je boterham op kunt eten.

 

Ach en een keer aan de reeskak, maakt je darmen ook weer goed schoon.  :grin:

 

Maar ik kan dus voortaan beter maar met een witte overal aan, en rubberen handschoenen boodschappen doen.

Je weet maar nooit wat je oploopt in zo een supermarkt.

Als die vieze karretjes, kinderen die in hun broek gepoept hebben, mensen die aan hun reet staan te krabben, en dan gaan grabbelen in de bak met broodjes, neuspeuterende  oude mensen die in appels of meloenen staan te knijpen.

 

Levens gevaarlijk die supermarkten, als ik er over na denk.

Kun je beter gelijk in het riool springen.

aangepast door pearlpeter
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nooit overwogen je vrouw de boodschappen te laten doen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet ik dan liever m'n neus niet meer afvegen aan de handgreep van het winkel-wagentje/-mandje omdat ik anders verkouden kan worden?

Dat veegt wel lekker zo per neusgat over de hele lengte. :cool:

aangepast door minplus

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon desinfecterende hand gel mee nemen, je boodschappen thuis afspoelen en dan pas opbergen.

Als het regens heb je geluk dan kan je het afspoelen overslaan omdat alle bacteriën al door de zure regen vernietigd zijn.

Tevens voor in de winkel de reclame blaadjes pakken en deze opengevouwen in het winkelwagentje leggen, daar bovenop je boodschappen, bij uitladen van karretje die folders daar laten waar ze liggen en verder niet meer aankomen.

post-51681-0-77820700-1453147495.jpg

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben blij dat ik mij heb kunnen wapenen.

Bacteriën zijn nodig voor resistentie!!!

 

Laat je dan ook Yoghurt staan met toegevoegde bacteriën?

Of smeer je die bacteriën uit over de hadnvaten van de

betreffende winkelwagentjes...

 

Mensen, blaas het niet zo op, straks zijn we allemaal

kamerplantjes die iedere dag om 10:01 uur water moeten

krijgen anders verzuipen/verdrogen we.

 

Natuurlijk zullen er winkelwagentjes zijn die niet "je van het" zijn.

Maar dat heb je met zo gigantisch veel producten.

 

"Werpe de eerste steen" als je ziek bent geworden van een

dergelijk voorval. Wedden dat het allemaal wel meevalt?

aangepast door Con
  • Like 2

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Phychosammie,

dat omdraaien van de werkelijkheid is niet vreemd als je nooit iets van anderen wilt aannemen.

Zo zit het nu eenmaal in elkaar.

ik zeg a) jij zegt a) is flauwekul

 

het gebied juist wegens de fatsoensregels om te zeggen

sorry ik ben verkouden en geef daarom geen hand of zoen u op het aangezicht

 

je kunt de nieuwsberichten erop naslaan medisch personeel zijn aangewezen geen hand te geven

Beste Tonskidutch,

Ik draai niks om. Ik ben wel scepticus. Als iemand a zegt neem ik dat niet zomaar aan maar ga zelf op zoek. Van medische personeel die geen handen mag geven kan ik niets vinden.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tonskidutch straks kun je ook niet meer met je vrouw in het zelfde bed   

 

Hang dat ook niet af van de frequentie?

(van het shoppen dan)

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...