Ga naar inhoud


vuile winkelwagens nu


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

Hang dat ook niet af van de frequentie?

(van het shoppen dan)

Als het rubber begint te roken dan ben je óók in bed desinfecterend bezig. :grin:

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kijk nou zeg. Darmbacterie belangrijk voor je gezondheid. En dan dus met name de overdracht daarvan  :D

 

http://www.scientias.nl/chimpansee-heeft-rijkere-darmflora-door-contact-met-anderen/

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dit hele verhaal over vieze winkelwagentjes ver overtrokken. Inderdaad heeft ieder gezond mens genoeg weerstand voor dat soort dingen. Wel eens op een publieke plee gezeten bij McDoof of in een trein..?
Of kijk eens in je eigen koelkast als daar zonder dat je het in de gaten hebt wat vlees vocht van het gehakt op de sla, of pruimen etc. lekt.

En zijn jullie wel eens in Africa geweest?

 

Zelfs in het schone Singapure ben ik zelf doodziek geworden en heb daar mijn vakantie op de plee van de hotelkamer doorgebracht.

Lopen jullie over winkelwagentjes te vibreren. :D

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm mijn koelkast lekt niets hoor, kwestie van goed verpakken. Je wilt toch echt niet dat er vocht van bijv. kip op je vlees komt.

 

Voor de rest vind ik alles wel best je kunt overal ziek van worden, je kunt ook ziek worden van de gedachte dat je ziek kan worden :)

 

Ik ben maar 1x ziek geweest en dan ook echt goed ziek omdat ik zo dom was om op zondag in een discotheek een broodje tartaar te eten, nooit weer dus.

 

Maar van een winkelwagentje lig ik niet zo wakker.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

dus ook in dat schone Singapure... ( wat schreef hij; doodziek )

 

hé hallo mensen, ik geef geen cursus hoe wordt je overspannen van de media berichten

ik gaf een weergave van één media bericht waar ik me uiteraard voor interresseer gezien de laatste 5 jaar medische problemen

 

en E-HEC is zeker alweer vergeten

 

als je dat normaal vindt { die foto's van catw met de vogelstront aan het wagentje } dan ben je niet meer te helpen en neem je risico's

niet enkel voor jou zelf maar vooral voor die naast en onder je hoede met een zwakkere, lager weerstand

 

te denken aan je ouders van 80~90

te denken aan die dreumus van je kleinkind

te denken aan die buurman die net een volle laag chemo heeft gehad en in de upward spiral nog geen weerstand heeft

te denken aan de compleet stukgeslagen weerstand van verkeerde toediening en afgewenning de cortison en prednison prednisolon

alsook de overdosis antibiotica waardoor je hele "natuurlijke darmflora" naar de klote is

 

maar satelliet hobbyisten kennen dat niet die staan op het dak in weer en wind

Tears Of Hope

Al Di Meola

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de brommer he, iedere dag door weer en wind. Mijn vader van 81 trouwens ook.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

momenteel ik, 40 minuten heen en 's avonds terug TE voet { 10000 passen = 80 minuten meer dan de doorsnee jogger }

Psychosammie

maar dat betekend niet dat het de doorsnee is van de bevolking met die stoere conditie en dat je gezond blijft!

op de brommer doe je enkel je pols aan het gas draaien toch, fabuleus mooi op de FS1

 

waar u zich over opwindt; zeer recent

 

wat is nu 2 euro meer op je maandelijks budget (verhoging van abonnement voor het fantastische kijkspektakel op satelliet)

en indien het in de waagschaal moest komen

wat is nu 2 euro meer voor je gezondheid en daarmee de kosten van een winkelwagen stoom straat

( wij wensen elkaar immers hopelijk welgemeend vooral in goede gezondheid het nieuwe jaar toe )

 

blijkbaar is de economie van de supermarkten zo prijsbepalend dat ze geen schoon wagentje kunnen aanbieden

maar in vergelijking tussen bovenstaande twee punten is het schonere winkelwagentje mij wel wat waard

 

desalniettemin behoord dat schone wagentje tot de standaard van een voedingsketen gezien het HACCP protocol

waarom het merendeel van de mensen die reageerden, dat niet invorderen is heel typisch

 

p.s.

weet je waar Glenn Frey aan gestorven is?

 

Glenn habe in den vergangenen Wochen einen tapferen Kampf geführt, sei aber traurigerweise den Komplikationen einer rheumatoiden Arthritis, einer akuten Dickdarmentzündung und einer Lungenentzündung erlegen

vertaald aan de gevolgen van de medicamenten die zijn afweer geschaad hebben

aangepast door Tonskidutch

Tears Of Hope

Al Di Meola

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjoh mijn honden slapen gewoon in het zelfde bed als ik, ben nooit ziek. Als je jezelf de kans niet geeft weerstand op te bouwen kun je verwachten dat het ergens mis gaat.

 

En hele zieke mensen zijn extreme gevallen en moeten juist uit de buurt blijven van dergelijke besmettingen. Hier in Spanje ben ik nog geen vieze winkelwagens tegen gekomen altans niet zichtbaar vies en alles staat overdekt.

 

Wel stoppen met cash geld uitgeven want dat is wel het meest smerig van allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ehh...ik heb een gezond sexleven en dan moet je ook niet vies zijn van elkaar zonder in details te treden. :sick::lol:

Daar is een winkelwagentje niks bij.

 

En de poes ligt ook bij ons in bed. :D :D

 

Trouwens, ik laat de produkten die ik koop altijd in de verpakking zitten als het in de winkelwagen gaat. ik weet niet hoe jullie dat doen? En alle groenten, fruit, vlees, etc. het is allemaal ingepakt hier.

Nee..ik geloof dat de kans groter is in bed een bacteriele infectie op te lopen dan met een winkelwagen.

En met desinfecteer middel loop ik ook niet de hele dag te spuiten.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ehh...ik heb een gezond sexleven

 

De foto's? Anders is het niet gebeurd :P

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ehh...ik heb een gezond sexleven en dan moet je ook niet vies zijn van elkaar zonder in details te treden. :sick::lol:

Daar is een winkelwagentje niks bij.

 

Yeah Baby. You've got Mojo too?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjoh mijn honden slapen gewoon in het zelfde bed als ik, ben nooit ziek. Als je jezelf de kans niet geeft weerstand op te bouwen kun je verwachten dat het ergens mis gaat.

 

En hele zieke mensen zijn extreme gevallen en moeten juist uit de buurt blijven van dergelijke besmettingen. Hier in Spanje ben ik nog geen vieze winkelwagens tegen gekomen altans niet zichtbaar vies en alles staat overdekt.

 

Wel stoppen met cash geld uitgeven want dat is wel het meest smerig van allemaal.

Hoe is het met de hondjes ;) ;)

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...