Ga naar inhoud


vuile winkelwagens nu


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

Hoe is het met de hondjes ;) ;)

Die zijn al aan de bedlucht gewend .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 1 jaar later...

Dit onderwerp maar even naar voren gehaald, de winkelwagentjes welke vaak buiten staan worden (bijna) nergens goed schoon gemaakt.

Heerlijk zo een kind met een poeluier in het karretje maar ook de lekkende verpakkingen zijn een genot voor de ratten die het

's avonds lekker schoonlikken en daar zet jij je boodschappen in en thuis netjes in het keukenkastje, en lekker voor het brood, zie onderste foto.

 

Bij TROS RADAR kan je ook de melding maken over deze ziekmakende vieze winkelwagentjes.

Bij de winkel van onderstaande karretjes hebben ze deze één keertje schoongemaakt na mijn melding met bijgesloten foto's, gewoon voor de goede gezondheid.

post-51681-0-50676900-1453132309_thumb.j

post-51681-0-86361500-1496083838.jpg

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie zitten te schrijven over vieze winkelwagens en weerstand opbouwen. Ik heb een documentaire gezien van kinderen in de armste en de rijkste gebieden. In de armste gebieden, sliepen de kippen bij de kindjes, en die waren nooit ziek, laat staan, bepaalden hadden nog geen dokter gezien.

Bij die rijkste lui, waar alles kraaknet was, waren de kinderen om de halverklap ziek en hadden een dockter nodig.

Volgens mij mogen we niet te zindelijk zijn, en mijn ouders van gezegende leeftijd hebben altijd al winkelkarretjes of mandjes gebruikt, en er nog nooit ziek van geweest.

We willen alles zo hygienisch schoon, dat we bij het minste ziek zijn, doordat we geen weerstand meer opbouwen.

En hoe hygienisch is onze smartphone of tablet?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hoe hygienisch is onze smartphone of tablet?

gezondheid.be

Leptospirose of rattenziekte - Ziekte van Weil - Melkerskoorts

 

Zo was er enkele jaren geleden in Antwerpen een ziektegeval bij een politieagent die besmet werd tijdens het bergen van een lichaam van een man die in een gracht gevallen was. Ook deden zich enkele gevallen voor bij personen waarbij de tuin vermoedelijk als indirecte besmettingsbron fungeerde. Nog in Antwerpen werd een geval van leptospirose ontdekt bij een man die besmet raakte tijdens een zwempartij in een vijver. Enkele jaren geleden werd een massale besmetting vastgesteld bij triatlonatleten waarbij in totaal 90 personen de ziekte opliepen.

 

 

Dus leg je smartphone niet in het winkelwagentje om besmetting van jezelf en voor een ander te voorkomen, maar ja.

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...