roeldie Geplaatst: 18 januari 2016 Geplaatst: 18 januari 2016 GigaBlue heeft nu een dual tuner hij kan 2 transponders tegelijk aan SCHOTEL: Triax 88 CM Rotor RECEIVERS: gigablue Quart plus dvbs2/dvb-c / gigablue IPbox / tvheadend dvb-c Caiway Fiber 150/150Kabel: Caiway NL
the matrix Geplaatst: 18 januari 2016 Geplaatst: 18 januari 2016 Was deze er al niet. Of is dit echt een nieuwe? Ik heb ook een c/t2 hybride tuner. Ik hoop dat die nieuwe tuners drivers snel aangepast worden. Op dit moment heb getruukt de zaak draaiend maar of dat zo blijft. Greetings The Matrix
roeldie Geplaatst: 19 januari 2016 Auteur Geplaatst: 19 januari 2016 dit is een nieuwe hier zitten 2 tunners in dus kan je 2 transponders tegelijk kijken als je wil in plaats van 1 SCHOTEL: Triax 88 CM Rotor RECEIVERS: gigablue Quart plus dvbs2/dvb-c / gigablue IPbox / tvheadend dvb-c Caiway Fiber 150/150Kabel: Caiway NL
the matrix Geplaatst: 19 januari 2016 Geplaatst: 19 januari 2016 Snap er niks van hoor, hoe kun je nou tegelijk naar 2 transponders kijken of bedoel je naar de ene kijken en de andere opnemen op hdd? Greetings The Matrix
Stinger Geplaatst: 19 januari 2016 Geplaatst: 19 januari 2016 (aangepast) Zo te zien (en lezen) geen sat tuner, alleen maar kabel en gewone tv antenne ontvangst. 19 januari 2016 aangepast door Stinger Druk aan het hobbyen met de gigablue en een triax 110 multifeed.
roeldie Geplaatst: 19 januari 2016 Auteur Geplaatst: 19 januari 2016 je moet het zien als 2 insteek kaarten in 1 dus 2x de c/t2 hybride tuner in 1 kaart SCHOTEL: Triax 88 CM Rotor RECEIVERS: gigablue Quart plus dvbs2/dvb-c / gigablue IPbox / tvheadend dvb-c Caiway Fiber 150/150Kabel: Caiway NL
the matrix Geplaatst: 20 januari 2016 Geplaatst: 20 januari 2016 Dat snap ik maar hoe kun je dan naar twee transponder tegelijk kijken je hebt nog steeds een kabel aansluiting. En een hdmi uiitgang. Het enige wat ik kan bedenken is dat je naar een transponder van tuner 1 kijkt en van de 2e tuner van een andere transponder of dezelfde opneemt op hdd Bedoel je dat zo? Greetings The Matrix
Debuurvrouw Geplaatst: 21 januari 2016 Geplaatst: 21 januari 2016 Dat snap ik maar hoe kun je dan naar twee transponder tegelijk kijken je hebt nog steeds een kabel aansluiting. En een hdmi uiitgang. Het enige wat ik kan bedenken is dat je naar een transponder van tuner 1 kijkt en van de 2e tuner van een andere transponder of dezelfde opneemt op hdd Bedoel je dat zo? Of je hangt er een ander boxje bij aan b.v een Ipbox of via fallback tuner iedere andere ontvanger. Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen