Ga naar inhoud

Smartcard canal digitaal wordt niet herkend (VU+ Solo2)?

Ga naar oplossing Opgelost door ceesv,

Aanbevolen berichten

• Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Bedankt!

Oeps, sorry. nee, natuurlijk alleen uitgangen.

Het is aangesloten als in jouw voorbeeld: de S1 (van de diseqc) gaat naar de LNB1 (19,2).

Bijgevoegd de settings van de tuner (op dit moment tuner A 'niet ingesteld')

post-98955-0-14232600-1453643304_thumb.jpg

post-98955-0-80115400-1453643315_thumb.jpg

Geplaatst: (aangepast)

waarom heb jij bij spanning 22kHz neen?

ik ken je switch niet als type model of merk, maar de normale instelling is met 22kHz ja

of is dat misschien een uncommitted switch ( ken dat ding niet)

aangepast door Tonskidutch

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

Ik heb het aangepast, maar nog steeds hetzelfde probleem.

Ik heb nu een kabel van (19,2) LNB direct (zonder switch) naar Receiver (LNB 2) aangesloten. Kan dat wel?

Ik behoud in ieder geval hetzelfde probleem.

Iets in de settings zou ik dan denken?

• Moderator
Geplaatst:

Ja, geen probleem.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Of de 19,2 en 23,5 LNB's omgedraaid? DiseqC A voor de 19,2 en Diseqc B voor de 23,5. Zo ook ingestellen in de box. 22khz staat normaliter op Ja....

Geplaatst:

Nu dus zonde diseqc en maar een lnb aangesloten, kabel van LNB (19,2) direct naar ingang LNB2 van de receiver. Zelfde probleem: 'afstemming mislukt'. Wel BVN

• Moderator
Geplaatst:

BVN, op welke satelliet?

Die zit ook op Hotbird.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Die zitten ook op Hotbird.

OP welke frequentie ontvang je BVN?, op 10815 H

Geplaatst:

amper 7.4 db ? Met mijn duo2 hier heb ik al problemen bij 8 db ontvangst van bvn voor de hollanders.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

• Moderator
Geplaatst:

Dat is inderdaad Astra 1, dus zou je wanneer er geen defecten zijn de Nederlandse SD zenders moeten kunnen ontvangen.

Doe eens een scan op deze transponder:

12515.25 H 105 Astra 1L DVB-S QPSK 22000 5/6

Staat trouwens de skew van je lnb wel goed?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...