Ga naar inhoud

HD Zenderlijst Canal digitaal

di-on-air

Aanbevolen berichten

14 uren geleden, di-on-air zei:

Fox Sports 3 toegevoegd in de zenderlijst.

27 (29) Fightbox

28 Eurosport Deutschland 

29 (30) Fox Sports 1

30 (31) Fox Sports 2

31 Fox Sports 3

32 Fox Sports 4

Fox Sports 3 wordt op dit moment nog niet via de satelliet uitgezonden.  Ik snap eigenlijk niet helemaal waarom ze die pakketten niet compleet maken of bied alleen eredivisie aan of international. geklungel.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon dwang om je naar (tenminste) een gecertificeerde ontvanger te bewegen en om IPTV te promoten. Ze hebben geleerd dat Sport (als enige) nog verkoopt en dat mensen dat tóch willen betalen en tegen beter weten in dan maar omgaan....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...

Nieuw in de lijst (internet zender) XITE HD op voorkeuze 26

FAF6453E-66B4-47EA-A4BE-79C56832950E.jpeg

aangepast door di-on-air

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens CD is Xite voor iedereen. Maar ik krijg hem ook niet open de technische afdeling zou er naar kijken is al een week aan het kijken. Normaal CD gedrag abo’s verkopen in 1 min vragen op een goede manier beantwoorden of problemen oplossen vergeet het maar. Zelfde met hun nieuwe on demand serie aanbod eerst of FB posten dat iedereen kan bingen blijkt nu het goedkoopste pakket ook weer uitgesloten te zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat dan wel weer aardig is dat ik in de App meerdere zenders open heb staan die niet in het Riant pakket thuis horen, deze zenders waren een keer zender van de maand en blijven daarna gewoon in de App staan.

AutoMotorSport HD

Love Nature HD

RTL Crime

Stingray Classica HD

MyZen.tv

RTL Telekids

Stingray iConcerts HD

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
1 uur terug, erwin05 zei:

Zenders staan nog steeds open, XITE HD nog steeds geen stream met het Riant pakket.

Duurt altijd even voor het uitgezet wordt, ligt eraan wanneer ze hier weer alles lezen. Zo is het ook jaren goed gegaan met Sport Golf die altijd open stond totdat iemand het hier melde en een maand later de boel op slot ging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-10-2020 om 22:15, Penthe zei:

Duurt altijd even voor het uitgezet wordt, ligt eraan wanneer ze hier weer alles lezen. Zo is het ook jaren goed gegaan met Sport Golf die altijd open stond totdat iemand het hier melde en een maand later de boel op slot ging.

Ik denk dat ze bij CD echt wel weten dat de zenders die zender van de maand zijn geweest gewoon open staan voor het Riant pakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...