carlo666 Geplaatst: 24 januari 2016 Auteur Geplaatst: 24 januari 2016 denk dat je duo het wel gehad heeft, tijd voor een nieuwe VU en anders moet je op de NAS onder security even kijken of het ipnummer van PV en VU zijn toegevoegd!!! de Duo is nog goed, al gebruik ik 'm alleen nog maar om af en toe iets te testen, dan hoef ik dat niet op m'n andere ontvangers te proberen. Tis trouwens nu gelukt, dank je voor de tips.
Tonskidutch Geplaatst: 25 januari 2016 Geplaatst: 25 januari 2016 denk dat je duo het wel gehad heeft, tijd voor een nieuwe VU en anders moet je op de NAS onder security even kijken of het ipnummer van PV en VU zijn toegevoegd!!! schrijffout PC en VU moest dat zijn, fijn dat het werkt ik zet de NAS klant heel specifiek in de security settings maar ook op de andere netwerkapparaten thuis in de hosts file die per intern adres enkel mij bekend zijn daar ik geen IPv6 gebruik en dus alles achter NAT staat. Ook de administratie van buitenaf is niet mogelijk met android of app aiPhone. >Daar zijn ook nieuwere apps die heel aardig interactie mogelijk maken tussen thuis en de hotspots of in de trein zelfs, maar dat is sinds de cloud en one-drive of je ISP webspace mij teveel risico voor die brutale hacker. Come Back Josh Rouse
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen