Ga naar inhoud


Vraag over gebruik TeamViewer tussen Apple en Windows


Jürgen

Aanbevolen berichten

hebben jullie allebei dezelfde versie voor teamviewer (buiten het feit dat de ene voor win en de andere voor mac is)?

 

al eens op beide toestellen teamviewer weggedaan en opnieuw geinstalleerd?

 

of misschien doet de persoon aan de andere kant toch iets verkeerd bij het accepteren?

 

en aangezien jij aan jouw kant wel altijd het juiste doet werkt het omgekeerd wel?

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je krijgt sowieso een melding als "de andere kant" een nieuwere versie gebruikt. 

 

Probeer het sowieso met je Macbook eens vanaf een ander netwerk, desnoods bij de Macdonalds ofzo.  Je moet een aantal mogelijkheden uitsluiten.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben intussen wat verder maar nog geen moer wijzer :(

 

Het gaat dus tussen een Windows 10 laptop in Nederland, hierna genoemd Buurman welke ik vanuit Spanje d.m.v. Teamviewer met mijn MacBook wil overnemen.

 

Wat werkt nu wel?

 

  • Iemand in Nederland kan met een Windows 10 laptop de laptop van de Buurman overnemen.
  • Ik kan hiervandaan, dus vanuit dezelfde camping met een Windows 10 laptop van een andere gebruiker de laptop van de Buurman wel overnemen, hierbij een kanttekening, deze gebruiker maakt ook gebruik van een NanoStation 2 en een Fitzbox router
  • De buurman kan mijn MacBook overnemen

Als ik een verbinding wil maken via de NanoStation2 en de Asus router dan kan ik geen verbinding met de Buurman tot stand brengen.

Ga ik de NanoStation en Asus router buitenspel zetten en direct via de camping hotspot op het Internet dan lukt de overname wel.

 

Omdat het hierbij dus niet meer om Apple gaat ga ik een nieuwe topic in Netwerken openen.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Teamviewer gaat gewoon over poort 80. Daarom werkt het (bijna) overal.

 

 

In general, TeamViewer will always work if surfing on the Internet is possible. Hence, no firewall configuration is required.

As an alternative to port 80 HTTP, port 443 HTTPs is also being checked. In addition, it is also possible to open only port 5938 TCP on the outgoing side (required for mobile connections). Data traffic should then be able to pass through on this port without any problems.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...