Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb vu plus zero open pli 4.0 en heb de app hbbtv erin staan

Mijn vraag is als ik bijvoorbeeld. Op sbs6 kijk staat er hbbtv als ik op de blauwe knop duw dan verschijnt menu en activeer ik de browser en daarna de app hbbtv nu is mijn vraag hoe kan ik dan de programma's bekijken die al geweest zijn of gaat dat niet?

Shirly

Geplaatst:

Ik draai onder VTi maar daar hetzelfde verhaal. De HbbTV van SBS6 wordt kennelijk niet ondersteund door VU+. Alle andere zenders (NPO, Duitse zenders) geen probleem.

Life is bitter.

Geplaatst: (aangepast)

Ik gebruik een Vu solo 4k bij mij werkt hbbtv probleemloos ook op SBS6,ik draai VTI 9.0.2

Twee maal rode knop.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Hier werkt het zonder problemen.

1x rode knop de bovenste foto,2x rode knop onderste foto.

post-54808-0-30671200-1453845661_thumb.jpg

post-54808-0-27913500-1453845738_thumb.jpeg

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Dus ik kan het niet bekijken omdat ik van België ben ? Of omdat ik open pli 4.0 erop heb staan. ....want als ik blauwe knop druk verschijnt menu daar schakel ik eerst de browser in dan hbbtv app ....maar ik zie niks ook alleen de eerste foto met de rode knop ....verder niets

Gr

aangepast door shirly

Ja shirly, wellicht omdat je niet in Nederland woont...

ik had sbs6 met HBBTV toen ik in Nederland woonde

ik had het niet toen ik verhuisde naar Duitsland terwijl mijn TV abonnement nog bestond

dus het ligt aan de regio van waar uw IP-adres zich aanmeld bij de SBS6 server

indien dat niet Nederlands is krijgt U niets te zien.

ps het is geen satellietsignaal dat u oproept middels HBBTV

vond deze wel leuk als plaatje uit het buitenland berichten intikken

aangepast door Tonskidutch

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

zou een idee kunnen zijn, maar alles wat niet toegestaan is moet u zelf verantwoorden.

het is alleszins echt dom van de zendgemachtigden, dat men sbs6 aanbiedt in uw TV-pakket zonder die koppeling van HBBTV door de regio beperkingen

<_<

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...