Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Alle zenders met hbbtv ondersteuning doen het behalve SBS6,Net5 en Veronica.

Zoals te lezen in deze topic werkte het een tijdje terug nog.

Nu blijft het hangen bij het eerste scherm,zowel bij Ziggo als CD.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

verrassend...

vandaag met een flash aanpassing

zelfs met accepteren van cookies

maar op de receiver noppes.

I stand corrected

aangepast door Tonskidutch

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

• Moderator
Geplaatst:

wel fijn dat je weer wat van je limiet hebt verbruikt voor nutteloze reclame, en als je dan wat wilt zien dan mag dat dus niet?

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Dit is wat ik te zien krijg op mijn Vu Solo 4k,enkel door op exit te drukken kan ik de ontvanger weer bedienen.

Als ik op de gele,rode,blauwe button druk gebeurt er verder niks.

post-54808-0-38531400-1458067319_thumb.jpeg

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

Juist, weer teveel testen voor derden en dat kost me ook nog...

Maar stevie-V

België en Nederland hebben dus specifieke afspraken

PER ISP kan dat anders zijn voor de internet download achter een Proxy van de iSP

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

Ik wil even laten weten dat alles weer perfect werkt dus ook SBS6.

Waar het probleem lag weet ik niet ik heb verder geen veranderingen aangebracht.

Beide boxen werken perfect, Vu solo 4k en ook de Vu solo se V2,zowel Ziggo als CD.

Beide boxen VTI 9.0.2

aangepast door stevie-v

Geplaatst:

Ben door dit topic ook weer eens wat gaan spelen met HBBTV op mijn Solo2.

Op de NPO kanalen werkt het uitstekend, maar op bij Veronica/SBS6 krijg ik na het drukken op de rode knop alleen een melding dat ik op de rode knop kan drukken voor het bekijken van de TV gids.

Doe ik dit dan, dan stopt mijn remote met werken en komt in het display van de Solo2 te staan 'SBS'.

Om terug te gaan naar normaal, werkt alleen de EXIT knop.

Heb het hier ook een aantal duitse kanalen geprobeerd en die werken weer wel.

Dus blijkbaar dat er toch wat haken en ogen zitten aan het SBS HBBTV.

Ook Tech Time TV is nu geheel over op HBBTV en ook die werkt goed.

VU+ Zero & VU+ Solo2 - VTi 11.x  Unstable Oscam 11xxxx  MacBook Pro Ubuntu 16.04LTS

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...