Ga naar inhoud


geld teruggaaf


Ga naar oplossing Opgelost door Gast catw,

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De ouderwetse manier, aangetekend schrijven en opdracht aan bank om betaling stop te zetten en achteraf met terugbetaling ook nooit problemen, maar ja voor velen te duur en te ouderwets , dus dan maar liever weken zeuren, mailen, bellen en nog eens zeuren.


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

  • Oplossing
Geplaatst:

Na het opzeggen nog een afschrijving gehad, bank opdracht automatische incasso stop zetten en laatste afschrijving storneren.

Via e-mail aan administratie vragen hoeveel je nog moet betalen over de enkele dagen en dat bedrag overmaken, en alles is afgehandeld.

 

Snelste en beste oplossing.

  • 4 weken later...
  • Moderator
Geplaatst:

he Blitzteam,

 

heb jij ondertussen al es wat terug gestort gekregen van CanalDigitaal?

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

Na het opzeggen nog een afschrijving gehad, bank opdracht automatische incasso stop zetten en laatste afschrijving storneren.

Via e-mail aan administratie vragen hoeveel je nog moet betalen over de enkele dagen en dat bedrag overmaken, en alles is afgehandeld.

 

Snelste en beste oplossing.

 

Dat werkt dus niet bij elke bank, ik wilde dat ook en mijn bank (ING) gaf aan dat dit niet bij hun kon maar je dan bij het betreffende bedrijf de automatische incasso terug moet trekken.

Nou je raadt dus wel dat dit nooit gaat werken. 

Dus gewoon je rekening in de gaten houden en als er geld afgehaald wordt dit terug laten boeken, mailtje naar het betrokken bedrijf dat het geld is teruggeboekt met de vraag welk bedrag er evt. nog open staat zodat je dit kunt voldoen.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Geplaatst:

notaverval datum 17-4-2016 was gisteren => men mag 3 raden => geen geld op rekening

 

 

wat een ................( vul zelf maar in )

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

  • Moderator
Geplaatst:

inderdaad. Moet jij als klant eens proberen om zo lang niet te betalen.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

  • Moderator
Geplaatst:

Ik heb er nog maar weer een mailtje aan gewaagd. Je zou er haast een incasso buro op zetten en ook die kosten bij canaldigitaal in rekening brengen.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

inmiddels al enkele dagen verder, en nog steeds niks

 

ga maar weer eens via klachtenkompas contact zoeken met canalwebcare( krijg ik tenminste binnen 24 uur een tegenbericht als ik geluk heb)

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

Geplaatst: (aangepast)

inmiddels contact gehad via klachtenkompas met canalwebcare.

 

Kreeg als antwoordt, dat het geld overgemaakt was op 15-4-2016

 

Maar helaas tot heden 21-4-2016 niks ontvangen

 

Komt me toch bekent voor , misschien weer een trucje van deze club, of is het weer eens ,foutje bedankt.

 

 

 

GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr => help

aangepast door blitzteam

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

  • Moderator
Geplaatst:

he, dat is exact hetzelfde antwoord als wat ik heb gekregen. Ik heb best geduld, maar dit gaat zo langzamerhand helemaal nergens meer over...

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...