Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

In mijn vorige topic is mij duidelijk geworden dat het schotel setje wat ik had niet meer werkte.

Dus via via een nieuwe schotelset gekregen,  kunnen jullie mij hier wat informatie over geven?  Wat zijn de stappen om hem aan te sluiten (Locatie Emmen)   Ben ik een smartcard nodig of werkt hij ook zonder?

Het gaat om een Sat801 M7 ontvanger, hier onder de foto van de schotelpost-90169-0-88291300-1453751470_thumb.jpgpost-90169-0-33661300-1453751463_thumb.jpg

Heb er ook een Video modulator bij wat houd dat in?

aangepast door Webstarr

Geplaatst:

veel te klein jongen

niet dat je een gegeven paard in de bek kijkt, maar dat wordt niks

ga maar gelijk voor een nieuwe van 78 of meer

en ja zonder kaart kun je dat met die receiver vergeten

Compulsion

Röyksopp

En wat is de reden dat het niet werken gaat? Als ik op de site kijk moet het geen problemen geven

Heb nog een oude smartcard liggen, heb contact gehad en die kan omgeruild worden

aangepast door Webstarr

correct me if i am wrongk

dat lijkt een 60 cm wok en de LNB sticker bevestigd dat vermoeden

nadat TVvlaanderen en CanalDIGITAAL ( dus die mannen van M7 ) op het 8PSK zijn overgestapt is de uitrichting kritischer geworden

je LNB heeft een scheur in het huis en zal dus al een tijd geoxideerd hebben

de 60 cm is voor een loensende LNB (de DUO LNB als multifeed) zal aan de grens komen van zijn ontvangst specs bij een spettertje regen

dat is echt niet leuk als er wat regen in de lucht is om beeld te verliezen met zo'n klein schoteltje

waarom je hem cadeau kreeg is evident.

aangepast door Tonskidutch

Compulsion

Röyksopp

Geplaatst:
je LNB heeft een scheur in het huis en zal dus al een tijd geoxideerd hebben

de 60 cm is voor een loensende LNB (de DUO LNB als multifeed) zal aan de grens komen van zijn ontvangst specs bij een spettertje regen

Een scheur... tijd voor een bril Ton, das gewoon spinrag :)

Het setje gaat prima werken zolang je de kop voor de 23.5 maar in de houder zet en de schotel nauwkeurig uitricht.

Toegegeven, een 78cm dish geeft je meer regenreserve maar dan moet je ook weer een nieuwe duo lnb inslaan want deze is alleen geschikt voor 60 cm dish.

Geplaatst:

Aha,

Om even een beeld te schetsen waar het setje voor gebruikt gaat worden:

Heb een café achter in de tuin en het boer zoekt vrouw seizoen gaat weer beginnen, en je raad het al  dat moet uiteraard gevolgd worden.

Dus het is puur voor in het cafe, er komt een 66cm tv'tje achter beetje voor op de achtergrond

Geplaatst:

En straks met de EK voetbal erop met een dikke beamer zeker :)

Gewoon aansluiten dat spul en draaien maar. Die blauwe maandag dat je er naar kijkt moet je wel heel veel pech hebben dat het zo hard regent dat er op dat moment geen beeld is.

• Moderator
Geplaatst:

Het is al een hele verbetering in vergelijking met het eerste setje.

https://www.sat4all.com/forums/topic/348486-opnieuw-installeren-schotel-lukt-niet/

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Via dispointer.com kun je de elevatie en richting uitzoeken.

Als je dat allemaal gedaan hebt moet je even een satmeter er aanhangen en kun je tv kijken.

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Geplaatst:

Vandaag de helemiddag aan het stoeien geweest om uberhaupt alvast beeld te krijgen, was er zo flauw van dat ik naar de winkel ben gegaan en digitenne aan heb geschaft.. 5 minuten werk en ik had super ontvangst hihi

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...