Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Moderator
Geplaatst:

Na de update van gisteravond een opname van een feed gemaakt.

Omdat hierbij geen epg aanwezig is wordt er dan een oneindige opname gestart.

Normaal kan je die beeindigen door op de stop knop op de AB te drukken.

Na de SW update van gisteravond gaat dit niet meer, ik kon de opname alleen stoppen door de box af te sluiten.

Iemand anders dezelfde ervaring?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst: (aangepast)

Eerlijk gezegd doe ik dat anders,ik ga dan naar de timer van het betreffende programma wat ik op aan net nemen ben en dan verwijder ik de timer

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

• Moderator
Geplaatst:

je zou ook nog in de lijst met opnames kunnen gaan staan en dan de opname die loopt selecteren en dan op de rode knop drukken, dan krijg je als het goed is de vraag of je de opname wilt stoppen.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

Ik heb dus ditzelfde probleem bij gebruik van mijn Harmony 900. Dacht dat het aan mij lag.

ceesV had je al een oplossing hiervoor gevonden?

Geplaatst:

Ik heb dus ditzelfde probleem bij gebruik van mijn Harmony 900. Dacht dat het aan mij lag.

ceesV had je al een oplossing hiervoor gevonden?

de oplossingen staan er toch.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

• Moderator
Geplaatst:

Nee, maar ik heb ook geen andere programma's opgenomen met een "open" einde.

Morgenavond is er weer een uitvoering die ik wellicht op die maner opneem en zou het probleem weer kunnen optreden.

Het zal wachten zijn op een software update, met vroegere sw versies werkte het wel.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

ceesv,

ik begrijp eigenlijk nu eerst de strekking van uw probleem

ah ja niets is makkelijk of eenduidig als we de GUI over timer opnames bekijken.

de timers die reed geboekt / geprogrammeerd waren zijn in bepaalde gevallen, na herstel van de instellingen uit een backup inderdaad niet meer bruikbaar

wij verontschuldigen ons als er iets niet correct werd uitgelegd ~ nader verduidelijkt aan een nieuwe VU+ 4Kuser met VTI image

je dient timerlist wel vooraf aan een update te backuppen via uw VU+ of manueel met PC-tools

dan zet je hem terug en dan gaat ook de eindtijd als voorwaarde bepalend zijn

tijdens een update fysiek opnames maken of timers programmeren, dat kan fout aflopen.

de update is eigenlijk zonder diverse andere functies of afhankelijkheden op te roepen als men in standby is

en u weet hoe per telnet?

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

• Moderator
Geplaatst:

Nee, dat is het probleem niet.

Soms worden er opnames gemaakt van feeds.

Daar is geen epg informatie bij beschikbaar, noch is de programmalengte bekend.

Daarom wordt na het drukken van de rode opnametoets in het daarop volgende keuzemenu gekozen voor optie 3, de start van een onbeperkte opnametijd.

Aan het einde van het programma, door af en toe mee te kijken met het programma, waar te nemen, kon je bij eerdere sw versies de opname stoppen door  op de stop toets te drukken en in het daarop volgend menu je keuze tot stoppen te maken.

Bij de huidige versie sw is een onbeperkte opnametijd letterlijk te nemen, er is geen enkele mogelijkheid de opname te stoppen.

Slechts het afsluiten van de box is blijkbaar afdoende, zonder een corrupte opname te creëren.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...