Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zoals je in de topic al kan lezen...hoe maak ik een blu-ray van zelf opgenomen bestanden (.ts files) of gedownloade bestanden onder andere .mkv of avi files.

Stel je voor ik neem 8 afleveringen van Deadlies Catch op en deze wil ik branden op blu-ray met menu.

Hoe ga ik te werk,welk programma kan mij daarbij helpen,ik heb onder Anymp4 blu-ray creator getest en alles ging goed.

Maar ondanks dat ik aangegeven had dat dit om een pal blu-ray ging werden de video's toch geconverteerd naar 24fps terwijl de source 25fps is.

Je raad het al dat gaat schokken tijdens het afspelen en dat is niet de bedoeling.

Iemand een suggestie welk programma ik kan gebruiken ?

Het programma moet in staat zijn een blu-ray te creëeren met menu zonder de framerate aan te passen.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

HD4 van Haenlein-Software. Gebruik het al jaren...

Geplaatst:

uhm ik kan dat

ik schrijf 1:1  even wat de allereerste opmerking is van die software in de info erover

Chapter 1. Introduction
If you have used a burning program such as Nero under Windows, K3b will feel quite familiar.

Featuring a simple, yet powerful graphical interface, K3b provides various options for burning a CD, DVD, or BD (Blu-ray disc).

Various types of optical projects are supported including (but not limited to) audio and data, video projects for DVD and VCD, as well as multi-session and mixed-mode discs. K3b also has the ability to erase re-writeable media and can perform more complicated tasks such as audiovisual encoding and decoding.

en wel gratis.

het programma is K3B van Opensuse Linux

prachtig mooi, nog nooit een schijf nutteloos gebrand of verbrand

hetgeen bij Blu-ray wel in de papieren loopt

overigens ik schrijf de originele .ts en dat kan apple lezen, linux lezen, elecard mplayer lezen het meeren deel van de Blu-ray players lezen

ciao

The Crying Cowboys

Aaron Rux

Geplaatst: (aangepast)

Bedankt voor jullie reacties,HD 4 is nogal aan de prijzige kant 80 euro. Ik wil het wel eens testen hoe goed het werkt.

Nero is misschien ook wel een optie dat is gratis.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

Mediacenter, afspelen, klaar.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

als die series opneemt dan beslist deze reden:

Blu-ray-schijven hebben een standaard opslagcapaciteit van 25GB. Dual-layer Blu-ray-schijven bieden 50GB aan opslagcapaciteit. Een dual-layer Blu-ray-schijf heeft de capaciteit om negen uur HD-video en 23 uur standaard definition video uit te voeren.

ciao

The Crying Cowboys

Aaron Rux

Geplaatst:

Ik vind het leuk om bijvoorbeeld een serie zoals The last Alaskans op te nemen.

Na het volledige seizoen opgenomen te hebben knip ik de reclames eruit en wil ik het op blu-ray zetten met een menu erbij.

Mediaspelers zijn misschien handiger voor mij maar niet voor iedereen die er naar wil kijken.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...