Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Voor een project met meerdere 40" tv's allen direct via een multiswitch aangesloten op de 4 gekende sat-posities en voorzien van een TV-VL CI(+) module verneem ik hier graag wat gebruikservaringen.

Bestaan er Sony's, Samsung's .... die bij zender/parameter wijzigingen deze ook "automatisch" aanpassen, dus "zonder" tussenkomst van een (argeloze) gebruiker die in het menu moet gaan rommelen - Ik bedoel feitelijk het comfort van een M7 ontvanger middels auto-zender-updates / fastscan.

Merci voor respons,

Marc  

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Geplaatst:

Geen idee, maar 40 TV's voorzien van TVV signaal met CI(+) wordt een duur grapje! ECM limiet van 4 zenders (sommige MuliCast zenders zelfs 2!) dus dat worden 10 x CI(+) met kaartje. Denk dat je daar nog maar eens goed over na moet denken...

Geplaatst:

Beste Mimisiku,

Het betreft 40" Inch tv's, mogelijks een 15-tal.

Ik begrijp uw reactie niet ivm "ECM limiet" - bedoeling is wel om elke tv te voorzien van een TV-VL CI(+) module + zakelijk abonnement dus zonder externe ontvanger en toch gebruik maken van een comfortabele FastScan functie - Gewoon probleemloos kijken (voor elk wat wils) door een wisselend internationaal publiek - Een klassieke GSO installatie waarbij vooraf een (beperkte) zenderkeuze dient gemaakt te worden is het niet ..... 

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Geplaatst:

mijn TV een samsung , CD goedgekeurd type, werkt de zenderlijst (bijna) geheel automatisch bij...het bijna slaat hierop dat bij een gewijzigde zenderlijst bij het aanzetten, er een pop-up komt met de mededeling dat er een nieuwe zenderlijst is met de mogelijkheid om via de afstandsbediening op "OK" te drukken....waarna de tv met de vernieuwde zenderlijst opstart.....geen omkijken naar..

Samsung 40D6510WS

Geplaatst:

Beste wanderer,

Dank voor uw reageren, daar heb ik iets aan - Kan u misschien nog eventjes melden over welk Samsung type/serie u beschikt ?

Verdere info van TV-VL ontving ik daarnet - Voor "zakelijk" gebruik wordt er GEEN nieuwe CI+ module met ingebouwde chip voorzien, wel de huidige witte module mét losse kaart - En verder is, eveneens voor "zakelijk" gebruik, de nieuwe M7 MZ101 NIET bruikbaar .... 

mvg,

Marc

Geplaatst:

Verdere info van TV-VL ontving ik daarnet - Voor "zakelijk" gebruik wordt er GEEN nieuwe CI+ module met ingebouwde chip voorzien, wel de huidige witte module mét losse kaart - En verder, eveneens voor "zakelijk" gebruik, is de nieuwe M7 MZ101 NIET bruikbaar .... 

Nieuwste Info:

Nu alweer bericht/wijziging ontvangen van TV-VL - Bovenstaand citaat mag geschrapt worden - Voor "zakelijke" klanten is dan toch de nieuwste CI+ module met ingebouwde Chip bruikbaar alsook de nieuwe M7 MZ-101 en/of de M7 MP-201 (pvr).

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen