wolverine Geplaatst: 30 januari 2016 Geplaatst: 30 januari 2016 Dus fta zenders zijn ok maar cd/tvvl kanalen niet? Welke softcam gebruik je? VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar
Denisdaf Geplaatst: 30 januari 2016 Auteur Geplaatst: 30 januari 2016 Dus fta zenders zijn ok maar cd/tvvl kanalen niet? Welke softcam gebruik je? Oscam Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot. Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen. Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.
wolverine Geplaatst: 30 januari 2016 Geplaatst: 30 januari 2016 Fta opnames op astra 23,5E zijn die wel ok? VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar
Denisdaf Geplaatst: 30 januari 2016 Auteur Geplaatst: 30 januari 2016 Fta opnames op astra 23,5E zijn die wel ok? Dat kan ik morgen voormiddag eventueel eens nakijken. Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot. Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen. Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.
Moderator ceesv Geplaatst: 30 januari 2016 Moderator Geplaatst: 30 januari 2016 De ber op Astra2 is kennelijk wel in orde. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Denisdaf Geplaatst: 31 januari 2016 Auteur Geplaatst: 31 januari 2016 Fta opnames op astra 23,5E zijn die wel ok? Juist opname afgesloten op FTA zender 23,5°Oost, meer bepaald TV Gelderland, en ook daar foutmeldingen van dezelfde aard als bij de TVV en of CD zenders. Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot. Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen. Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.
wolverine Geplaatst: 31 januari 2016 Geplaatst: 31 januari 2016 Dan is het een zaak van beter uitrichten vrees ik VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar
Moderator ceesv Geplaatst: 31 januari 2016 Moderator Geplaatst: 31 januari 2016 Of een lnb mer veel fazeruis. Maar eerst de schotel uitrichting controleren aan de hand van de ber. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tripleboy Geplaatst: 31 januari 2016 Geplaatst: 31 januari 2016 Aan de slag daarmee, anders zal het probleem aanblijven, en dat wil je toch niet. GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE
Denisdaf Geplaatst: 31 januari 2016 Auteur Geplaatst: 31 januari 2016 Aan de slag daarmee, anders zal het probleem aanblijven, en dat wil je toch niet. Er aan beginnen prutsen zal voor het volgende weekend zijn, tenminste als het weer het even toelaat. Mag seffens van mijn werkgever al aan de slaag. Iedereen bedankt, en als er eentje is die zo'n meter te koop heeft voor een tientje hou ik me aanbevolen. Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot. Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen. Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.
Tonskidutch Geplaatst: 31 januari 2016 Geplaatst: 31 januari 2016 (aangepast) aha dat moet een uitrichtingsprobleem en of hardware van de schotel betreffen tussen 28,2 en 23,5 <> lijkt een skew probleem correct me if I 'm wrong sprietje 31 januari 2016 aangepast door Tonskidutch Second Life Mungo Parker
Denisdaf Geplaatst: 31 januari 2016 Auteur Geplaatst: 31 januari 2016 (aangepast) aha dat moet een uitrichtingsprobleem en of hardware van de schotel betreffen tussen 28,2 en 23,5 <> lijkt een skew probleem correct me if I 'm wrong sprietje Het is inderdaad nu ik even terugblik in het verleden begonnen nadat er hier eens een deftige wind door ons Belgenlandpje is gepasseerd. Zal dus eens kijken WAT het juist is. Misschien de ganse opstelling, dan wel de LNB voor 23,5°Oost. Maar zoals gezegd voor een moment van minder wind en droger weer. Daarbij, mocht ik van die brave werkgever van mij vandaag al aan de slag ipv morgen. 31 januari 2016 aangepast door Denisdaf Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot. Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen. Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.
Denisdaf Geplaatst: 27 juli 2016 Auteur Geplaatst: 27 juli 2016 (aangepast) Ik heb vorige zaterdag alle coax kabels van de LNB's naar de schakelaar door nieuwe vervangen. Geen enkel verschil. Ook de LNB die instaat voor de ontvangst van Astra 3 is reeds voor de tweede maal voor een ander model geruild. Allemaal geen verschil. Deze voormiddag ook andere schakelaar gehaald ( zitten er nog niet op ) En ik ben ook zinnens de coaxlijnen van boven naar de ontvangers te vervangen. 27 juli 2016 aangepast door Denisdaf Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot. Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen. Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.
Denisdaf Geplaatst: 27 juli 2016 Auteur Geplaatst: 27 juli 2016 Fta opnames op astra 23,5E zijn die wel ok? FTA ook niet ok. Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot. Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen. Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.
Joepje Geplaatst: 28 juli 2016 Geplaatst: 28 juli 2016 FTA ook niet ok. Spelen die opnames wél vlekkeloos af op je PC met je mediaspeler (Videolan of Windows Media Player)? Zo nee, dan zijn de opnames inderdaad beschadigd, om welke reden dan ook.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen