Ga naar inhoud


Foutmeldingen Videoredo


Denisdaf

Aanbevolen berichten

Presentation Time Stamp (PTS):
A 33-bit field indicating when the packetised elementary stream (PES) packet should be presented to the user (90 kHz base reference)

 

klik > iemand die aan de weg timmert

dus toch de zender

klik > iemand die het ook vaker tegenkomt

of de software

 

het is in veel gevallen de software en in enkele gevallen de hardware

(bij U is het DUO2 en SOLO2 en dat lijkt mij een toevalligheid die niet geloofwaardig is > dus software van het programma op de PC)

 

voor de gein kun je natuurlijk eens de originele .ts naar me sturen en ik bekijk hem ook eens met mijn Linux PC en Kaffeine (FFmpeg)

aangepast door Tonskidutch

School - live at the Pavillion Paris

Supertramp 1979

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Spelen die opnames wél vlekkeloos af op je PC met je mediaspeler (Videolan of Windows Media Player)?

Zo nee, dan zijn de opnames inderdaad beschadigd, om welke reden dan ook.

meestal spelen ze wel af, maar af en toe zie ik hier en daar blockvorming.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Presentation Time Stamp (PTS):

A 33-bit field indicating when the packetised elementary stream (PES) packet should be presented to the user (90 kHz base reference)

 

klik > iemand die aan de weg timmert

dus toch de zender

klik > iemand die het ook vaker tegenkomt

of de software

 

het is in veel gevallen de software en in enkele gevallen de hardware

(bij U is het DUO2 en SOLO2 en dat lijkt mij een toevalligheid die niet geloofwaardig is > dus software van het programma op de PC)

 

voor de gein kun je natuurlijk eens de originele .ts naar me sturen en ik bekijk hem ook eens met mijn Linux PC en Kaffeine (FFmpeg)

Ik kan inderdaad voor de gein even een ts-je doorsturen, alleen ze zijn zo'n 35 a 45 Gig groot.

Daar ik ze dus als er wat scheelt niet kan gaan knippen, zit er even een deeltje maken van zo'n niet ok bestand niet echt in. Maar toch bedankt voor het aanbod.

 

Wat de software op de pc betreft, daar twijfel ik zelf dan weer aan. Opnames die gemaakt zijn door dezelfde ontvangers, maar waar de signalen van bv Astra 2 komen zitten volledig snor, en tonen niet het minste probleem met dezelfde software.

aangepast door Denisdaf

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kunt toch gewoon een .ts maken van > zeg 5 minuten, dat is zeker geen 35 GigaByte en via wetransfer uploaden.

 

ik ken het PTS error probleem uit de tijd dat ik de dreambox opnames middels ProjektX op DVD brande.

dat was bij mij die klote XP windows

de versie die ook op linux Opensuse draaide van ProjektX had die fouten namelijk niet.

 

videoredo is veel te overgewaardeerd wegens enkel de GUI {graphic user interface}

onderhuids is het geen goede software

 

pure simpele linux proggies via console commando's doen dat veel beter

afgezien van knippen

 

voor knippen kun je overigens ook op de VU zelf met cuteditor plugin

aangepast door Tonskidutch

School - live at the Pavillion Paris

Supertramp 1979

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

da's waar, ( die kleine opname maken) ik maak er eentje.

en probeer het door te sturen.

 

Wat betreft de editor op de vu zelf, dat komt minder in aanmerking om het te gebruiken.

 

Ik leg het ff uit.

 

De opnames worden hier gedurende de ganse week gemaakt, en tijdens het weekend via pc bewerkt, en waar ik niet de tijd heb om dat klaar te krijgen gaan de rest van de opnames mee op pc in de vrachtwagen.

Ik heb een job als chauffeur waar ik meer uren stilsta dan ik rijden moet.

Dus veel tijd.

Dus de kans om mijn hobby uit te oefenen TIJDENS mijn job, and be payed, hoe goed kan iemand het getroffen hebben he.

 

Linux is not my piece of cake, en is me te dol om het ooit te worden, maar dat terzijde.

Zoals ik ieder zijn idee aangaande religie respecteer doe ik dat ook met ieders keuze wat software en Os betreft.

 

Het grote voordeel aan de videoredo voor mij is dat het programma niet het ganse ding gaat herschrijven waardoor het bewerken veel vlugger klaar is.

 

 

PS, welk mail adres kan ik gebruiken om het bestand door te sturen?

aangepast door Denisdaf

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zeg maar het eerste jaar van deze opstelling geen enkel probleem gehad hoor.

Ik ben op een zeker moment zelfs teruggegaan wat soft versies betreft daar ik dacht dat het van af een bepaalde upgrade begon.

Maar neen, zelfs de eerste versie die ik van VDR gebruikte en dat zonder troubles geeft nu ook deze meldingen als ik die versie opnieuw gebruik.

 

Ik ben ondertussen even enkele opnames aan het maken, dus als je een mailadres hebt waar dat naartoe mag kan ik er eentje doorduwen.

 

Alvast bedankt om het even mee te gaan bekijken.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

geen timeshift van een week hoor, geen paniek.

Het zijn timeshifts van een 12 - tal uren.

Maar die zijn reeds 35 a 45 G groot.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet dat bepaalde toepassingen door een cummulatieve factor het systeem vertragen

 

als je 35 GB over een harddisc uitsmeert (fragmenteert) dan kan dat na vele malen extreem leesonvriendelijk worden

tijdsinterval van de hdd

je hebt namelijk ook het restorepoint en indexing issue bij windows

School - live at the Pavillion Paris

Supertramp 1979

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hOi DennisDaf,

bedankt voor de sample film

Ik zie spetters bij overgangen naar reclame... en van reclame - tijdens de film zelf alles 100%

zoiets heb ik zelf ook wel vaker gehad daar er op dat moment van audio en video formaat gewijzigd wordt

p.s.-dan is er ook wel eens een aanpassing van FTA naar Decoderen en andersom (sky germany)

misschien moet je eens de nodadd plugin proberen tijdens je timeshift.

ciao ciao

post-30989-0-59301200-1469861982_thumb.png

aangepast door Tonskidutch

School - live at the Pavillion Paris

Supertramp 1979

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

De spetters die je ziet, is dat gewoon tijdens het bekijken of via software om deze te vinden?

En die Noadd plugin, die heb ik eens gezocht, maar niet te vinden.

Hoe zorg ik ervoor dat deze in mijn box(en) komt, en aktief is?

 

Alvast bedankt voor het nakijken?

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

werbeerkennung (dus reclameherkenning) zit standaard in VTI en kun je inschakelen in setup vti/tv Radio

er worden dan markeerpunten gezet tijdens de opname die men kan overspringen (normaal en ook timeshift)

 

die spetters zie ik enkel bij overschakelen van een film naar de reclame, zal nog eens kijken of ik ze op GOP en Timesequence kan traceren

heb nu even de snelle analyse gedaan, enkel afspelen

 

ciao

School - live at the Pavillion Paris

Supertramp 1979

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik OpenPli, dus dat is al een klein verschil natuurlijk.

 

Maar al bij al is het zo dat ik zeg maar tot voor ongeveer een jaar nergens deze problemen had.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...