Gast Geplaatst: 12 oktober 2002 Geplaatst: 12 oktober 2002 Als ik een programma wil downloaden komt dit zonder dat ik het download popup scherm zie in C:\Documents and Settings\ik\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\C18ROV4F Dus al ik de download map wil veranderen kan dit niet. Iemand enig idee hoe dit kan. E.Prom
Henkie Geplaatst: 12 oktober 2002 Geplaatst: 12 oktober 2002 Even met de rechtermuisknop op de link van het down te loaden item klikken en dan kiezen voor "Opslaan als" Henkie
Gast Geplaatst: 13 oktober 2002 Geplaatst: 13 oktober 2002 Nee dat was het niet Ik had update SP1 verwijderd en daarmee ook mogelijk belangrijke bestanden Ik heb nu weer update SP1 geïnstalleerd en alles werkt weer. E.Prom
Gast Geplaatst: 13 oktober 2002 Geplaatst: 13 oktober 2002 Zo kon het ook: 1.'Deze computer' openen 2. Extra en ga naar mapopties 3. Tabblad bestandstypen kiezen 4. Selecteer 'Url bestandsoverdrachtprotocol. 5. Klik op geavanceerd 6. Openen na downloaden bevestigen aanvinken. 7. Klik op OK en daarna op Toepassen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen