Ga naar inhoud

Vu+ Zero loopt vast op betaalzenders

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Welke softcam heb je er nu op? In geval van CCcam ook de CCcam.prio gebruiken om de Viaccess ORCA ECM's te filteren. Beter is het om over te stappen op OScam. En uiteraard praten we hier over het legale gebruik dus met eigen kaart...

Geplaatst:

OSCam gewoon downloaden via de feed. Vervolgens in het Softcam menu voor OSCam kiezen. Eventueel wat finetunen via de WebIf van OScam.

Geplaatst:

Of het 

je kan gewoon Oscam erbij installeren (en activeren in het softcam menu)

Of het zo simpel is in PLi weet ik niet.

In VTi moet je uit de feed ook OScam butler downloaden en daad enige wijzigingen doen.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Geplaatst:

Mijn vu+zero loopt ook constant vast alleen bij betaalzenders soms 3 keer op 1 film ik heb open pli 4.0

Mijn vraag is moet ik vti erop zetten ?

Gr

Ja :grin:

Dus ik kan cccam gewoon wissen en 0cam eropzetten?

Ja :grin:

en nog eens JA betreffende de opmerking van Emekli

omdat het eigenlijk de betere ondersteuning voor de VU+ ZERO is

maar oscam moet natuurlijk wel geconfigureerd worden en daarvoor zijn al wat berichten de VUPLUS wereld in gegaan

de oscam butler (op VTI te vinden) is daar een prettig tool voor

of je copieert je een reeds werkende configuratie want zonder de juiste configuratie zal de Oscam ingeschakeld Z>wart beeld geven op uw smartcard

ciao

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

• Moderator
Geplaatst:

De vraag over het aanwezig zijn van een eigen smartcard in de ontvanger is nog niet door je beantwoordt.

Realiseer jezelf wel dat de gegeven antwoorden alleen geldig zijn voor een eigen kaart in je ontvanger.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Dan is alles aanwezig voor een goede afloop.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen