shirly Geplaatst: 30 januari 2016 Geplaatst: 30 januari 2016 Mijn vu+zero loopt ook constant vast alleen bij betaalzenders soms 3 keer op 1 film ik heb open pli 4.0 Mijn vraag is moet ik vti erop zetten ? Gr
theparasol Geplaatst: 30 januari 2016 Geplaatst: 30 januari 2016 Mijn vu+zero loopt ook constant vast alleen bij betaalzenders Eerst de kaart heractiveren! http://www.canaldigitaal.nl/abonnement/smartcard-heractiveren/
Gast Mimisiku Geplaatst: 31 januari 2016 Geplaatst: 31 januari 2016 Welke softcam heb je er nu op? In geval van CCcam ook de CCcam.prio gebruiken om de Viaccess ORCA ECM's te filteren. Beter is het om over te stappen op OScam. En uiteraard praten we hier over het legale gebruik dus met eigen kaart...
shirly Geplaatst: 31 januari 2016 Auteur Geplaatst: 31 januari 2016 Dus ik kan cccam gewoon wissen en 0cam eropzetten?
carlo666 Geplaatst: 31 januari 2016 Geplaatst: 31 januari 2016 je kan gewoon Oscam erbij installeren (en activeren in het softcam menu)
Gast Mimisiku Geplaatst: 31 januari 2016 Geplaatst: 31 januari 2016 OSCam gewoon downloaden via de feed. Vervolgens in het Softcam menu voor OSCam kiezen. Eventueel wat finetunen via de WebIf van OScam.
Emekli Geplaatst: 31 januari 2016 Geplaatst: 31 januari 2016 Of het je kan gewoon Oscam erbij installeren (en activeren in het softcam menu) Of het zo simpel is in PLi weet ik niet. In VTi moet je uit de feed ook OScam butler downloaden en daad enige wijzigingen doen. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
shirly Geplaatst: 31 januari 2016 Auteur Geplaatst: 31 januari 2016 Als ik 0scam selecteer heb ik totaal geen beeld meer Gr
Tonskidutch Geplaatst: 31 januari 2016 Geplaatst: 31 januari 2016 Mijn vu+zero loopt ook constant vast alleen bij betaalzenders soms 3 keer op 1 film ik heb open pli 4.0 Mijn vraag is moet ik vti erop zetten ? Gr Ja Dus ik kan cccam gewoon wissen en 0cam eropzetten? Ja en nog eens JA betreffende de opmerking van Emekli omdat het eigenlijk de betere ondersteuning voor de VU+ ZERO is maar oscam moet natuurlijk wel geconfigureerd worden en daarvoor zijn al wat berichten de VUPLUS wereld in gegaan de oscam butler (op VTI te vinden) is daar een prettig tool voor of je copieert je een reeds werkende configuratie want zonder de juiste configuratie zal de Oscam ingeschakeld Z>wart beeld geven op uw smartcard ciao I Am Gone Love You JESTOFUNK
Tonskidutch Geplaatst: 31 januari 2016 Geplaatst: 31 januari 2016 den deze is het meest uitgebreid qua uitleg > klik mij erheen I Am Gone Love You JESTOFUNK
Moderator ceesv Geplaatst: 31 januari 2016 Moderator Geplaatst: 31 januari 2016 De vraag over het aanwezig zijn van een eigen smartcard in de ontvanger is nog niet door je beantwoordt. Realiseer jezelf wel dat de gegeven antwoorden alleen geldig zijn voor een eigen kaart in je ontvanger. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
shirly Geplaatst: 31 januari 2016 Auteur Geplaatst: 31 januari 2016 Ja eigen kaart in ontvanger Ik ga alles straks lezen op site en uittesten Gr
Moderator ceesv Geplaatst: 31 januari 2016 Moderator Geplaatst: 31 januari 2016 Dan is alles aanwezig voor een goede afloop. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 31 januari 2016 Geplaatst: 31 januari 2016 indien je hulp nodig hebt meldt je dat maar de butler is erg intuitief en meestal voldoende ( 000006C voor TVV) I Am Gone Love You JESTOFUNK
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen