Ga naar inhoud


ziggo irdeto


bbyou

Aanbevolen berichten

hoi,

hoelang blijft dat irdeto system van ziggo bestaan?

gaan ze nog overstappen op andere coderingen?

want upc gebied is nu ook irdeto en nagra codering geworden

dus voor degene die toen die tijd een upc box hebben laten uitlezen in polen hebben er niks meer aan UPC is nu ook in irdeto tezien

 

er zijn zat test  c: lijntjes te vinden op het net

Link naar reactie
Delen op andere sites


 

hoelang blijft dat irdeto system van ziggo bestaan?

 

 

Dat weet niemand (en de rest van je verhaal snap ik niet).

]-[an - Utrecht.

 

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

hoelang blijft dat irdeto system van ziggo bestaan?

gaan ze nog overstappen op andere coderingen?

want upc gebied is nu ook irdeto en nagra codering geworden

dus voor degene die toen die tijd een upc box hebben laten uitlezen in polen hebben er niks meer aan UPC is nu ook in irdeto tezien

 

er zijn zat test  c: lijntjes te vinden op het net

 

 

[dus voor degene die toen die tijd een upc box hebben laten uitlezen in polen hebben er niks meer aan UPC is]

dat zullen de gelukkigen zijn op het eind denk ik :)

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het uitlezen van je box in Polen heeft als risico dat het later niet meer werkt maar vooralsnog denk ik niet dat de Nagravisioncodering stopgezet wordt.

De Irdetocodering zal zo goed als zeker uitgefaseerd gaan worden. En daarmee ook de vrije hardwarekeuze.

In de vm. UPC-gebieden is wel de Irdetocodering actief, echter de klanten daar hebben nog steeds geen vrije hardwarekeuze.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Irdetocodering zal zo goed als zeker uitgefaseerd gaan worden. En daarmee ook de vrije hardwarekeuze.

 

 

Het is alleen de vraag hoe lang dit gaat duren. Volgens mij weet Ziggo dit zelf niet eens.

]-[an - Utrecht.

 

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is alleen de vraag hoe lang dit gaat duren. Volgens mij weet Ziggo dit zelf niet eens.

En anders gaan ze het ook niet vertellen.

 

En als Vodafone de boel gaat overnemen gaat er wellicht weer een heel andere wind waaien.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Voor het uitfaseren wordt meestal een termijn van 5 jaar aangehouden in de industrie.

Men kan daarin een beetje sturen door bijvoorbeeld nieuwe zenders alleen nog maar aan te bieden op het nieuwe platform.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat was natuurlijk een geintje

maar geloof me men zal geen middel na laten om irdeto uit te schakelen wegens de huidige optie opnames in HD op andere dan de officiele gecertificeerde ontvangstapparatuur een halt toe te roepen

en misschien is CI+ sneller ingeschakeld dan we gehoopt hadden

 

dat betreft allemaal kosten baten berekeningen en fluctuaties in de abonnementen.

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

... maar geloof me men zal geen middel na laten om irdeto uit te schakelen wegens de huidige optie opnames in HD op andere dan de officiele gecertificeerde ontvangstapparatuur

een halt toe te roepen en misschien is CI+ sneller ingeschakeld dan we gehoopt hadden.

 

We zullen zien hoe snel het gaat. Dat van die opnames in HD begrijp ik niet helemaal. De gecertificeerde Humax doet dat ook gewoon.

]-[an - Utrecht.

 

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

Link naar reactie
Delen op andere sites

andere dan de humax

 

dus niet toegestane apparatuur

de horizon is overigens veel mooier dan je humax

echt ik was paf

 

Zoals wel vaker begrijp ik weinig van je betoog (maar dat zal wel aan mij liggen) btw: niets is verboden, alles is toegestaan, alleen geeft men geen ondersteuning. De laatste maanden kijk ik bijna alleen nog maar met mijn XTrend 7500.

]-[an - Utrecht.

 

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...