MrDish Geplaatst: 3 februari 2016 Geplaatst: 3 februari 2016 (aangepast) Hallo beste mensen, mijn satlook heeft kuren. nu wil ik met mijn schotel de baan afzoeken naar die satellieten. alles staat goed,bekeken met mijn rover sat lm4. nu zet ik er mijn satlook aan,maar krijg die transponders niet te zien op het beeld scherm,je weet wel,die (pegeltjes).Zou ik wat verkeerds ingevoerd /gedrukt hebben. M v g : 3 februari 2016 aangepast door Michel gebruik een duidelijke titel voor je bericht!
MrDish Geplaatst: 6 februari 2016 Auteur Geplaatst: 6 februari 2016 Zo het is opgelost. een persoon van een Duits Forum heeft me geholpen. MrDish
Beheerder Michel Geplaatst: 6 februari 2016 Beheerder Geplaatst: 6 februari 2016 Fijn dat je dan ook even laat weten wat de oplossing was Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Frans B Geplaatst: 6 februari 2016 Geplaatst: 6 februari 2016 Ja. Eerst vraag je om hulp van dit forum, nu je een oplossing hebt gevonden zou het prettig zijn om dat met de medelezers te delen. Zo worden we allemaal wijzer. System Administrator (niet van deze site)
MrDish Geplaatst: 6 februari 2016 Auteur Geplaatst: 6 februari 2016 Most problems with these meters is a fault in the Rf input connector
Moderator ceesv Geplaatst: 6 februari 2016 Moderator Geplaatst: 6 februari 2016 Knap hoor, een f-connector zo verbuigen dat die op een BNC connector past. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
MrDish Geplaatst: 6 februari 2016 Auteur Geplaatst: 6 februari 2016 Most problems with these meters is a fault in the Rf input connector maar dat was niet mijn probleem. door te googelen en die Beste man kwamen we er achter. En dat van Sjaak(k) vindt ik (altijd) achteraf gepraat (sorry)
Frans B Geplaatst: 6 februari 2016 Geplaatst: 6 februari 2016 Dit is een F connector naar een fast connector, nog steeds een F en geen BNC. Deze dingen gaan snel stuk en breken gewoon. Ik februik normale F met schroef, veel stabieler. System Administrator (niet van deze site)
MrDish Geplaatst: 6 februari 2016 Auteur Geplaatst: 6 februari 2016 Gezelligg. En dat allemaal ivm;m,n eerste bericht.
Moderator ceesv Geplaatst: 6 februari 2016 Moderator Geplaatst: 6 februari 2016 Op mijn satlook digital nit zit een BNC connector. En ik heb nooit begrepen dat jij een Digital nit bezit. Bladzijde 6 http://www.emitor.se/index_htm_files/Satlook%20Digital%20Nit%20English.pdf Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
MrDish Geplaatst: 6 februari 2016 Auteur Geplaatst: 6 februari 2016 Zat ik er naast dan? Als je nu eens duidelijker was hoefden we nu niet te gissen waar het probleem dan wel zat. Waarom reageren jullie dan Niet, en komt / kwam het in de doofpot. Ik plaats een bericht(je) en krijg meteen een waarschuwing. Nu heb ik / we het gevonden ,en als vliegen op stront / stroop reactie`s. Gelijk door de Moderator
Frans B Geplaatst: 6 februari 2016 Geplaatst: 6 februari 2016 Ik heb ook de satlook micro. Die heeft idd een f connector (input). Die is bij mij stuk gegaan (versleten) en gaf dus slecht contact. Heel eenvoudig vervangen door een F koppelstuk. Was het maar BNC, is veel degelijker. System Administrator (niet van deze site)
Moderator ceesv Geplaatst: 6 februari 2016 Moderator Geplaatst: 6 februari 2016 Klopt, ik heb nog nooit problemen ondervonden met de BNC connector. Daarom sta ik ervan te kijken, dat de connector een probleem zou hebben gegeven. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
trust Geplaatst: 6 februari 2016 Geplaatst: 6 februari 2016 maar dat was niet mijn probleem. door te googelen en die Beste man kwamen we er achter. Alleen weten we nog steeds niet wat jouw probleem veroorzaakte en wat de oplossing was . Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen