Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Moderator
Geplaatst:

Go, en hoe ziet het binnen pennetje bij een F-connector eruit?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Raar toch, dat de gehele professionele industrie BCN connectors gebruikt.

Ik heb nog nooit een HP spectrum analyser gezien met een F-Connector.

Ik heb ook nog nooit een vorkje als middengeleider gezien bij een BCN chasisdeel.

Het is altijd een gedraaide bus.

https://www.google.de/search?q=BNC+chassisdeel&biw=1920&bih=968&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi5hrnkuuXKAhUHCSwKHbn4Df4Q_AUIBigB

Mijn Satlook heeft ook een BCN chassisdeel, ik heb geen Satlook Digital NIT gezien zonder BCN chassisdeel.

Het is ook voor het eerst dat ik hoor, dat een Satlook niet werkt door een defecte antenne connector.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

MrDish hier,

door schade en schande worde men wijs.

heb de accu verwisselt,omdat hij kapoette wiets was,en toen is t,r (waarschijnlijk ) een draadje(s) los komen te zitten.

heb via zijn aanwijzingen de meter uit / en in elkaar gezet. God man wat is dat een klere apparaat,met zijn heeeeeeeeeeeele kleiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine schroefjes,en  dan een stripje , en een beugeltje.

Maar hij doet ,t weer.Toch goed dat er FORUMS zijn

MrDish

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen