Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik verwacht wel dat er een verbetering zal komen naar zenders of pakketten toe, Orange is een behoorlijk grote speler.

Alleen voor de sportliefhebber zal het een moeilijke keuze worden, een totaal pakket bestaat niet, het zal kiezen worden, Telenet,  Mobistar of Orange.

The key to happiness. Stay away from idiots

• Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Ik behoor niet tot die Vlaamse dummy's, en neem daarom film1, vanwege goedkoper.

Maar dat mensen hier tot 150€/maand betalen voor hun all in one, dat gaat mij wel ver.

Maar wanneer ben je dummy? In mijn ogen, als je betaald voor de commerciële rotzooi, waar adverteerders en sponsor het voor het zeggen hebben, maar alle aanbieders spelen het spel vuil, en ben je verplicht ( mede dankzij de regel dat ze X-aantal zenders moeten aanbieden in hun basis pakket om zogezegd de consument te beschermen.) voor die rotzooi te betalen, als je bvb discovery NGC of animal planet wil zien  :( .

Maar de tijd zal het leren, wat mobistar zal doen, doorgroeien of niet.

Ik zou je een dummy kunnen vinden omdat je betaald voor film1 maar dat doe ik niet aangezien dit voor iedereen verschillend is wat hij wil spenderen aan tv kijken.

Sommigen geven duizenden euro's uit aan tv en home cinema etc.. ==> dummy's?

een speler meer op de markt is zeker geen slechte zaak, het kan het voor de klant enkel maar goedkoper/diverser maken

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Geplaatst:

Sorry tripleboy, jij hebt me even verkeerd begrepen. Ik heb een vaste telefoonlijn bij Proximus en een oplaadkaart bij Mobistar. mijn vraag ging in die richting of ze mijn vaste lijn zouden overnemen, want er staat toch duidelijk geen vaste lijn. Er zijn wel meer mensen die een vaste lijn hebben bij andere provider en een abonnement voor gsm bij Mobistar.  Waarom je in je antwoord die aparte pakketten er bij haalt is mij een raadsel (dat stond niet in mijn vraag).

Het is u die de andere pakketten erbij haalde hoor, je opmerking is dan ook nog een groter raadsel.

Verder vraag je naar zaken die er nu niet zijn, en aangezien niemand de toekomst kan voorspellen is daarop antwoorden verzinnen dan ook klinkklare onzin.

Afspraak einde dit jaar als ze met de grote middelen gaan uitpakken.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Geplaatst:

Ik zou je een dummy kunnen vinden omdat je betaald voor film1 maar dat doe ik niet aangezien dit voor iedereen verschillend is wat hij wil spenderen aan tv kijken.

Sommigen geven duizenden euro's uit aan tv en home cinema etc.. ==> dummy's?

een speler meer op de markt is zeker geen slechte zaak, het kan het voor de klant enkel maar goedkoper/diverser maken

Ieder zijn keus. Maar ik trek soms rare fronsen, als ik weer eens berichten lees van mensen die een grote (U)HD tv hebben, dat ze weer eens hun programma thuis niet kunnen zien op hun tablet  :cry:  :tired: .

Eigenlijk, vond ik hun tripple pakket tv via sat en telefoon/internet via de koperparen een goed product.

Hun ontvanger, werkte voor een dichtgetimmerde bak wel goed, en vooral, de verwisselbare hdd sprak me aan, omdat als de box het begaf, had je wel nog je opnames op je hdd, en je kon er bijplaatsen, zag dat een beetje als gemoderniseerde VHS casette's.

Als ze een goede PVR maken, met dezelfde eigenschappen als hun sat verhaal, dan zou deze steek hebben, omdat de andere op die kabel, nogal wat brakke onbetrouwbare PVR's hebben, die we gelukkig anders kunnen oplossen.

Laat ze komen met een totaal oplossing van bvb 60€ voor vaste en mobiele lijn, internet, tv met een PVR met verwisselbare hdd, en ik zou het overwegen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...