Gast Geplaatst: 12 oktober 2002 Geplaatst: 12 oktober 2002 Wie wil mij helpen, Wat heb ik nodig na het patchen van een philips,ik heb fun een en goldkaart met bijhorende programmers.En blijft mijn orginele C + kaart na het patchen dan ook nog werken ?. Wat voor file,s ?. Wacht dankbaar op antwoord: Joakk
bolliee Geplaatst: 12 oktober 2002 Geplaatst: 12 oktober 2002 Je hebt alles al fun kaart e.d Als je een allcam patch neemt dan allcam file,s allcam is v9.6 of v1.0 De nieuwe firmware loopt op kuba/emtec multicam file,s.. Dreambox 800
Gast Geplaatst: 12 oktober 2002 Geplaatst: 12 oktober 2002 Ik weet niet of andere mensen dezelfde ervaring hebben, maar mijn gepatchte Philips (6072) werkt ook met de 5in1 h*tse files.....
Gast Geplaatst: 12 oktober 2002 Geplaatst: 12 oktober 2002 Joakk Op mijn 6073 met de v1.0 patch van spacerunner, loopt alles perfect. Mijn originele kaart van c+ blijft gewoon werken en krijgt ook elke maand zijn update zonder dat ik er wat voor hoef te doen. Files kun je vinden als je bv via google een zoek opdracht geeft. Op deze site mag je niet om files vragen. Kijk maar even de boardregels na. Veel succes!!!
klinker Geplaatst: 13 oktober 2002 Geplaatst: 13 oktober 2002 doe de servi8 er in en je hebt alles greet klinker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen