Ga naar inhoud

@Toxic [Q] Gewoon nieuwsgierige vraag.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo Toxic[Q] deze vraag is puur uit nieuwsgierigheid en niet om te zeuren ofzo.<p>Toen tijdje geleden de boardsoftware vernieuwd werd zou het maar tijdelijk zijn dat de pagina waar je kon zie wie en hoeveel er on/off-line waren weg was, blijft deze pagina weg of komt ie ooit nog terug? Ik vond het wel eens leuk om te zien of het nog druk was.<p>Nog een klein vraagje/opmerking blush.gif" border="0 m de smiles voor je berichten te verwijderen moet ik altijd 2x dat toepassen voor ze echt allemaal weg zijn bij 1x blijven er toch nog een stel staan waarvan ik toch weet dat ik ze al gelezen heb, of kan het misschien zijn dat er nog "oudere" berichten achter staan die dan nog niet door mij gelezen zijn?<p>Groeten en prettige feestdagen aan alle moderators, John.

Geplaatst:

Alle bovengenoemde opties komen weer terug. Ik zit te wachten op de nieuwe board software (versie 6.2) en daarna ga ik de extra functies weer langzaam toevoegen. Het is een hoop werk, dus het wachten is op een perfecte UBB versie.<p>Groetuh,<p>Toxic[Q]

Geplaatst:

Is het ook mogelijk dat de optie preview bij het maken van een bericht weer terug komt, dit scheelt weer een hoop gedoe met opnieuw editten en zo.

En is het ook mogelijk op een stop functie in de zoek machine te maken, is wel handig als hij veel rubrieken moet doorzoeken smile.gif" border="0

Voor de rest een puik board hoor, maar dit valt onder de categorie "finetuning".

73's Sjaak

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.