Miauw Geplaatst: 9 februari 2016 Geplaatst: 9 februari 2016 (aangepast) Ik ben voor iemand aan het zoeken naar de internetstream van radiozender "Das Erste (ARD)", het zou een klassieke zender zijn, maar ik kan het niet onder die naam vinden, weet iemand waar het te vinden is, of is het van naam veranderd, of bestaat het niet meer, of is het in Nederland niet via het internet te streamen, of is het niet de juiste radiozender? Je zou een ouder iemand er erg blij mee maken, ik ben slechts de schakel in het gebeuren, alvast dank voor de moeite. 9 februari 2016 aangepast door ilseonline Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
boudeman Geplaatst: 9 februari 2016 Geplaatst: 9 februari 2016 Als je bepaald genre zoekt, kijk dan ook eens op: http://vtuner.com/setupapp/guide/asp/BrowseStations/startpage.asp
Moderator ceesv Geplaatst: 9 februari 2016 Moderator Geplaatst: 9 februari 2016 Das Erste is geen klassieke zender. WDR3 wel. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 9 februari 2016 Geplaatst: 9 februari 2016 BR Klassik MDR Klassik WDR3 en natuurlijk als mix zender qua content NDR kultur teveel om op te noemen maar of je in jouw regio dat kan horen is iets anders ( als stream via internet niet altijd <> als satelliet ontvangst wel) van alle vind ik BR Klassik thematisch per weekdag en tijdstip heel erg goed dus probeer ze eens Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Tonskidutch Geplaatst: 11 februari 2016 Geplaatst: 11 februari 2016 er zijn ook online streamers alleen kan ik nu niet testen of dat in nederland of belgië ook werkt Nothing Compares 2U Jimmy Scott
HanW Geplaatst: 12 februari 2016 Geplaatst: 12 februari 2016 er zijn ook online streamers alleen kan ik nu niet testen of dat in nederland of belgië ook werkt Hier (Utrecht) werkt het gewoon (1Live en MDR Sputnik geprobeerd). ]-[an - Utrecht. Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28. Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500
astro iris Geplaatst: 12 februari 2016 Geplaatst: 12 februari 2016 Hier (Ieper) werkt het ook, ook WDR3 ging open, dus geen enkel probleem.
Tonskidutch Geplaatst: 12 februari 2016 Geplaatst: 12 februari 2016 mooi bedankt voor jullie feedback dan kunnen we samen mooie muziek horen Nothing Compares 2U Jimmy Scott
astro iris Geplaatst: 12 februari 2016 Geplaatst: 12 februari 2016 mooi bedankt voor jullie feedback dan kunnen we samen mooie muziek horen Hm, niet echt mijn ding hoor, maar ieder zijn keus, maar feedback geven geen enkel pb.
Tonskidutch Geplaatst: 26 maart 2016 Geplaatst: 26 maart 2016 verrassend, sinds kort hoor ik die gasten uit NL ook per stream Nothing Compares 2U Jimmy Scott
abuelo Geplaatst: 27 maart 2016 Geplaatst: 27 maart 2016 Je hebt ook Belgie FM.Daar staan ook goede zenders op
Zilverster Geplaatst: 29 maart 2016 Geplaatst: 29 maart 2016 @All, Mooie linkjes die gepost zijn, waarvoor dank. @Tonskidutch, Man, man, mijn broek zakte vanmiddag af ............., wat een kwaliteit. Misschien niet helemaal jou smaak van muziek, maar aardig om even uit te testen, zie link hier onder : http://laut.fm/bluesrockcafe Zo'n goed geluid had ik echt niet verwacht, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Zilverster Geplaatst: 29 maart 2016 Geplaatst: 29 maart 2016 @All, Als je naar onderstaande link gaat kom je op een overzicht pagina met uitzendingen voor iedereen wat wils : LINK : http://laut.fm/ @ilseonline, Wat het openen van dit topic wel niet allemaal te weeg kan brengen ........ Ik heb vandaag in ieder geval weer leuke, voor mij, nieuwe muziek leren kennen. Wie had dat gedacht, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Tonskidutch Geplaatst: 30 maart 2016 Geplaatst: 30 maart 2016 ik hielp natuurlijk de topic starter, met zoeken zelf luister ik heel andere zaken via de denon AVR met spotify Premium of diverse internetstreams... en via de iMac en een Oude Marantz op bureau maar we zullen hem (laut.fm) morgen eens testen op bureau Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen