Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik vind de beeldkwaliteit van tv vlaanderen de laatste tijd minder dan van  proximus tv, als ontvanger gebruik ik de vu duo2, ik heb dit vergeleken met een projector panasonic pt at 6000 op een 77 inch scherm, vooral in hd vind ik de beeldkwaliteit minder van tv vlaanderen

Geplaatst:

Misschien moet je de test eens doen zonder de denon er tussen.

Je wil immers zo zuiver mogelijk de vergelijking maken, en dan lijkt het toch beter om de ontvangers direct aan te sluiten op de beamer...

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Geplaatst:

Proximus tv, ik zag het een paar dagen geleden in een pisa tent, neen hoor, meer blokken dan beeld. Voor mij zeker niet.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Geplaatst:

Misschien kan Koentje hier even een screenshot met de instellingen op de VU maken, helpt de boel alweer vooruit.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Geplaatst: (aangepast)

Hier bij mij zijn Proximus TV en satelliet in HD bijna dezelfde kwaliteit , satelliet misschien ietsje beter, maar in SD is Proximus TV een ramp tegenover satelliet SD.  Moet wel erbij vermelden dat het niet TVV is maar CD, maar dat zal waarschijnlijk hetzelfde resultaat geven.

aangepast door astro iris
Geplaatst:

Antenne heruit gericht? Nu kan ik even niet volgen, je bedoelt schotel?

Neen, de telescopische antenne van zijn LW en MW buizen autoradio.

Natuurlijk zijn schotelantenne.

Man man man.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Geplaatst:

Leg me dan eens uit Denisdaf hoe je "beter" beeld kan hebben als je de schotel  juist uitricht, je hebt beeld of geen, of toch met veel uitval. de kwaliteit en scherpte van je beeld veranderd hier niet mee.

• Like 1
Geplaatst:

Leg me dan eens uit Denisdaf hoe je "beter" beeld kan hebben als je de schotel  juist uitricht, je hebt beeld of geen, of toch met veel uitval. de kwaliteit en scherpte van je beeld veranderd hier niet mee.

Daar is dus toch sprake van, neen?

Over meer dan wel minder blokken.

Zoals ik al zei, Man man man

Geplaatst:

ik vind de beeldkwaliteit van tv vlaanderen de laatste tijd minder dan van  proximus tv, als ontvanger gebruik ik de vu duo2, ik heb dit vergeleken met een projector panasonic pt at 6000 op een 77 inch scherm, vooral in hd vind ik de beeldkwaliteit minder van tv vlaanderen

Waar staat hier blokvorming? koentje spreekt van de kwaliteit in HD tussen TVV en Proximus

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...